Your loss.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss ooit, maar denk het niet.
quote:
Dat is van Krezipquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dat nummer van vannacht - Plug It In? - trouwens wel beter dan deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Blissquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is dan ook de beste Muse plaat imo. Samen met Bliss en New Born.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is van KrezipWas die vannacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ja, helaas.quote:
Ik kan geen slotje zettenquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Wie houdt je tegen zegt Daniel
En dan in de stront staanquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Met je zomerjurkje door de velden huppelen met blote voeten
Wanneer is het weer lente?
Hopelijk snel, aan het einde van de week tikken we de 10 graden alweer aan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Juniquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan in de stront staan
Of in een of ander insect.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Mij is afgelopen nacht hetzelfde overkomen. Ik overweeg een lotgenotengroep op te zetten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh nu ik de versie van Sting hoor weet ik dat ik die versie van Eva Cassidy ook ken
En in april sneeuwquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef alors het volgende:
[..]
Hopelijk snel, aan het einde van de week tikken we de 10 graden alweer aan.
Maar dan giet it net oan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef alors het volgende:
[..]
Hopelijk snel, aan het einde van de week tikken we de 10 graden alweer aan.
Fields of Golden Brownquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die is zeldzaam in de Topquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik wil even een klacht indienen dat:
Niet in de lijst staat.
Cultuur barbaren
Eens.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Niet in de lijst staat.
Cultuur barbaren
ik had er dit jaar ook niet meer op gestemdquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Niet in de lijst staat.
Cultuur barbaren
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Family Guy parodie van Sting![]()
De Engelse Frank Boeijen
Ieder land heeft z'n eigen Frank?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Family Guy parodie van Sting![]()
De Engelse Frank Boeijen
Ik vind dit nummer ook niet zo hoor, ik vind Fragile vele malen mooierquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Mij is afgelopen nacht hetzelfde overkomen. Ik overweeg een lotgenotengroep op te zetten.
Terechte klacht. Wordt door mij ondersteund.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Niet in de lijst staat.
Cultuur barbaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |