Godverquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:53 schreef Cee het volgende:
Er kijkt iemand in 't café naar Cultura 24 op z'n mobiel. Je verzint 't niet.
ik ben gewoon gaan douchenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:53 schreef pfaf het volgende:
Nog zo'n gedrocht. Ik haal dit topic maar uit mn AT, anders lijk ik zo'n zure lul.
Blegh wat een verschrikkelijk nummer.
Geen idee, beetje de buitenlandstalige Frank Boeijen vind ik hetquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier kun je tenminste nog op dansen, Bruce is toch best ok soms. Maar wat íe nou zingt?
Mooi he?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mijn gitaar is vals, laat ik alles dan maar opfucken..
quote:
Bawiwijabotoewahquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier kun je tenminste nog op dansen, Bruce is toch best ok soms. Maar wat íe nou zingt?
Zelfde in Ziggo, zeer nicequote:Op dinsdag 31 december 2013 10:54 schreef Molurus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die opening in Arena staat me nog helder bij:
kutgeluid, maar dat denk ik er wel bij.
De laatste ronde of zo op zijn mobielquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou die dronken kerel van vannacht veilig door zijn sinasbob thuisgebracht zijn?
* datismijnmening kijkt goedkeurend toequote:Op dinsdag 31 december 2013 10:57 schreef FritsFlits het volgende:
* FritsFlits pakt de karaokemicrofoon en duwt die door strot van Joke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |