Net The Doors!quote:
Okequote:
Als je er niet op had gestemd hadden ze minder hoog gestaan en waren ze wellicht nog te horen geweest voor je ging slapenquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:12 schreef Cee het volgende:
Verdorie, vannacht nog 2 nummers uit m'n stemlijst voorbij gekomen. Wat flik je me nu, Top 2000.
Hahaha damn geen idee hoe het er nu bij ligt, zit vloerverwarming op dus moet het de tegelzetter vragen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
OkeWat voor ondervloer neem je?
quote:
Dank je, nu ben ik boos op mezelf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als je er niet op had gestemd hadden ze minder hoog gestaan en waren ze wellicht nog te horen geweest voor je ging slapen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Twan tegen Lennon: "jij hebt toch geen piemel?" Lennon: "ik heb wel een piemel, zal ik laten zien?" Ik: "nee"!
Oh, voor vloerverwarming kan je niet de 'standaard' nemen en heb je een specialere nodig. Wel op letten. Ik heb onderburen dus had ook een bepaald type nodigquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha damn geen idee hoe het er nu bij ligt, zit vloerverwarming op dus moet het de tegelzetter vragen.
Kinderenquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Twan tegen Lennon: "jij hebt toch geen piemel?" Lennon: "ik heb wel een piemel, zal ik laten zien?" Ik: "nee"!
Uh, oké.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Interessant verhaalquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:16 schreef D. het volgende:
Ik geloof dat dit een goed moment is om te douchen
Ik laat m'n piemel ook niet aan iedereen zien hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |