Nee, restaurant in het zuiderzeemuseumquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah, eetcafe dus oid? Hoop dat je nog wat van de T2000 kan meekrijgen!
En zo werd het later en later die nachtquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En Joke doet karaoke
Terwijl ze jou bestoken
Half jaar is wel erg lang om af te kicken van SR/T2000quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende pauze douchen, pauze erna scheren, daarna nog even spullen inpakken en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Het einde is weer nabijEn dan in januari al die klassiekers nog 100 keer draaien om in juli gewoon weer in mijn eigen comfort zone terug te keren.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:35 schreef FritsFlits het volgende:
Nu een slecht nummer over Paradise
Gaat geleidelijk. In maart begint het festivalseizoen langzaam weer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Half jaar is wel erg lang om af te kicken van SR/T2000
Ja, ik heb wel lekker getukt, maar heb nu wel een slaapkop nogquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:42 schreef glittertje39 het volgende:
[..]heb je een beetje kunnen bijslapen fritsje?
Vergeet de Snob2000 in Spotify nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende pauze douchen, pauze erna scheren, daarna nog even spullen inpakken en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Het einde is weer nabijEn dan in januari al die klassiekers nog 100 keer draaien om in juli gewoon weer in mijn eigen comfort zone terug te keren.
Is natuurlijk ook stukken beter dan Heart of Gold, Enjoy the Silence, Space Oddity, Wuthering Heights....quote:
vannacht kun je heerlijk slapenquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel lekker getukt, maar heb nu wel een slaapkop nog
Jij nog beetje kunnen slapen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:44 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
vannacht kun je heerlijk slapen
ja heerlijk, denk rond 4 uur gaan slapen en wekkertje liep om 9 uur af..zometeen nog wat dingen doen, krijg vanmiddag logeesquote:
Ah, de logees weerquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:46 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja heerlijk, denk rond 4 uur gaan slapen en wekkertje liep om 9 uur af..zometeen nog wat dingen doen, krijg vanmiddag logees
Die discobalquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:47 schreef HiDiHo het volgende:
Google heeft er ook zin in...
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij en die 6 negers weinig zullen slapen, wederom...quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:46 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
jep de jaarlijkse oud en nieuw logees
Die is leuk hè? Die had ik ook al gepost een uurtje geleden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:47 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
En dan hadden we dus gísteren een uur met achter elkaar Free Bird, She Sells Sanctuary en Hocus Pocus...quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook stukken beter dan Heart of Gold, Enjoy the Silence, Space Oddity, Wuthering Heights....
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:47 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
die komen niet met oud en nieuwquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en die 6 negers weinig zullen slapen, wederom...![]()
Heb ik nog een andere nr. 148 voor je.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:47 schreef Cee het volgende:
Kyteman.Overgewaardeerd getoeter, dit. *neemt nog een slok azijn*
Ik schat dat ze ABBA op hebben staanquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is leuk hè? Die had ik ook al gepost een uurtje geleden.
Ja, op 1 na beste gemiddelde van alle meermaals voorkomende artiesten in de lijstquote:
Reckoner ook.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis eigenlijk wel 2 Radiohead-nummers in deze lijst. High and Dry en Pyramid Song zijn bescheiden hits geweest
Pino's site, staat ook in de OPquote:
Ik zou No surprises graag in de lijst zien.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis eigenlijk wel 2 Radiohead-nummers in deze lijst. High and Dry en Pyramid Song zijn bescheiden hits geweest
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pino's site, staat ook in de OP
http://pino112.nl/top2000(...)st&artiest=radioheadquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pino's site, staat ook in de OP
Oja die mag ook welquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou No surprises graag in de lijst zien.Wishful thinking, maar toch.
Oh joh, kap maar af Dekker.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:53 schreef FritsFlits het volgende:
Golden Earring - When The Lady Smiles
Ik ook.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal hij bijvoorbeeld met een Hazes vast niet doen, deze meneer...quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:53 schreef Cee het volgende:
[..]
De arme man kreeg nog niet eens tijd om de boel af te laten fikken in de clip.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan ben je echt een proleet, het enige topgedeelte van het nummer afkappen
trosmongool is hetquote:
Komende uur is juist een goed uur, maar ik krijg ergens het idee dat je niet zo van de alternatieve rock bentquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had beter kunnen blijven liggen, dit is allemaal niks en het komende uur wordt niet beter
Barry Hay en Sjors Kooimans zijn ongelofelijke eikels, maar ze hebben wel hele gave muziek gemaaktquote:
Ja, mensen zouden eens denken dat er iets mis is met hun radio en de zender verzetten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gebeurt ieder jaar met Karma Police trouwens. Het outro is niet radiowaardig misschien maar toch wel het beste
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, mensen zouden eens denken dat er iets mis is met hun radio en de zender verzetten.![]()
Dat had ik trouwens onlangs bij het begin van Maid of New Orleans.
Baas hoor als je dit kan makenquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Barry Hay en Sjors Kooimans zijn ongelofelijke eikels, maar ze hebben wel hele gave muziek gemaakt
Godver dat had ik ook niet doorquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver, ik zei "new orleans" ook nog eens.Ik ga het niet eens editten.
alternatieve rock, wat is dat in hemelsnaam? Nickelback, Creed en co?quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komende uur is juist een goed uur, maar ik krijg ergens het idee dat je niet zo van de alternatieve rock bent
Muse, Radiohead, Foo Fighters eerder.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alternatieve rock, wat is dat in hemelsnaam? Nickelback, Creed en co?
twitter:MexiBakkerNL twitterde op dinsdag 31-12-2013 om 09:56:20Elk jaar weer dat faden van Karma Police bij de #top2000. Waarom? Geef dat outro eens de kans die het verdient verdomme. reageer retweet
Mijn broertje en zijn zoons zijn al bijna 2 uur bezig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het knallen is begonnen, iemand heeft zijn horloge vijf minuten vooruit gezet.
145 Anouk - Nobody's Wife ( 1997 )quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:56 schreef BoerBert het volgende:
Daniel Dekker kapt maar weer een liedje af omdat hij een kutverhaaltje moet vertellen. Dit nummer staat niet in de top 150 ondanks het einde hoor
.
muse vind k niet boeiend meer, radiohead kan ik niet aanhorenquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muse, Radiohead, Foo Fighters eerder.
Vannacht om 0.00u dikke knallen hier, moest even mn wekker checken toen hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn broertje en zijn zoons zijn al bijna 2 uur bezig.![]()
Hier in de buurt zijn ze ook al even bezig trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |