Je joopt? Jouw jopen worden onder vuur genomen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:33 schreef essnhills het volgende:
Ik joop dat ik straks normaal naar werk kan fietsen, dat er niet van die koters overal vuurwerk op de weg lopen tee gooien enzo
Werk ze!quote:
quote:
quote:
Dan zie ik jou waaschijnlijk nie tmeer denk ik. Fijne jaarwisselingquote:
Ja door oom Joop.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je joopt? Jouw jopen worden onder vuur genomen?
Hoe laat moet je werken?
Ai, niet te lang hoop ik?quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja door oom Joop.
11 uur beginnen
Mwah ik vind deze ook niet zo boeiend eigenlijkquote:
Volgens mij is daar ook wel een lijst van te maken, met bands die alleen met een incidenteel 'zeiknummer' een hit wisten te scoren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:32 schreef laxus13 het volgende:
Dat dit zo hoog staat, zeikplaat van Racoon
Dacht wacht jij nog een nummertjequote:Op dinsdag 31 december 2013 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik vind deze ook niet zo boeiend eigenlijkRockt wel lekker natuurlijk.
Nou, en weet de dat Axl Rose een anagram is van Oral Sex?quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:36 schreef Cee het volgende:
"En nu, daar zijn ze, Axl Rose en Slash, Guns n' Roses!"
Wat een vat vol wetenswaardigheden.
We sluiten om 4 uur, maar als we nog tot 4 gasten hebben dan zijn we wel nog anderhalf uur bezig met opruimen denk ik. Als het rustig is zijn we rond half 5 wel klaar denk ik, maar dat weet je dus nooit van te vorenquote:
Ah, eetcafe dus oid? Hoop dat je nog wat van de T2000 kan meekrijgen!quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
We sluiten om 4 uur, maar als we nog tot 4 gasten hebben dan zijn we wel nog anderhalf uur bezig met opruimen denk ik. Als het rustig is zijn we rond half 5 wel klaar denk ik, maar dat weet je dus nooit van te voren
En Joke doet karaokequote:Op dinsdag 31 december 2013 09:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja door oom Joop.
11 uur beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |