Gisterenavond dat uur met Strawberry Fields mogen ze wel nog ns doen.. en dan niet falen met het instarten van Evanescencequote:
Hij had het dus niet over Kate, gelukkig.quote:
Ja jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij had het dus niet over Kate, gelukkig.
Geen idee, nooit.gezien. maar dit nummer is fanyastischquote:
Emily Bronte was een goede scriptschrijfster jaquote:
Zou handig zijn....heb ik gemist.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisterenavond dat uur met Strawberry Fields mogen ze wel nog ns doen.. en dan niet falen met het instarten van Evanescence
Nee, boek. Was in de warquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, nooit.gezien. maar dit nummer is fanyastisch
Alweerquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ok, berg, dit nummer, stemmen, er vanaf gooien
Gaan we simpelweg niet redden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:27 schreef Zaktabak het volgende:
Hmm, past dat nog jongens, #200 voor 10:00? Want dan moet ik rijden en ik heb geen 3G, maar het zou leuk zijn om die effe mee te pikken.
#200 gaan we toch wel redden zo overigens... Maar lukt dat nog voor 10u of ga ik dat net missen?![]()
Ben je nog #teamess?quote:
Ik zou er niet op stemmen, maar ik kan hier wel naar luisterenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
En onderwijl stenigenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |