Dat vraag ik me bij de Club van 27 ook regelmatig afquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:20 schreef FritsFlits het volgende:
Als je dit soort muziek zo lang kan maken ben ik benieuwd wat voor geniale muziek hij nog meer had gemaakt
Ach, je moet ervan houdenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:20 schreef FritsFlits het volgende:
Als je dit soort muziek zo lang kan maken ben ik benieuwd wat voor geniale muziek hij nog meer had gemaakt
Nee, ik ben gestoptquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jij zit al aan de whiskey? O.o
Jij zit aan de Nutsquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jij zit al aan de whiskey? O.o
Je kan niet ontkennen dat het geen kwaliteit isquote:
meh... om Trainspotting te quotenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:20 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Well, at one time, you've got it, and then you lose it, and it's gone forever.
Truequote:Op dinsdag 31 december 2013 08:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meh... om Trainspotting te quoten
[..]
Deze dame spreekt wijze woordenquote:
Zou ik ook gedaan hebben....over deze geen twijfel!quote:
Ik vind dit nummer wel goedquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat het geen kwaliteit is
Innuendoquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer wel goedMaar We Are The Champions, We Will Rock You en ook Bohemian Rhapsody vind ik echt zeikplaten
Innuendo vond ik wel goed volgens mij.
Coldplay?quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu een nummer waarvoor je van een berg af gegooid moet worden als je erop stemt.
Nee Mary J, maar die komt 1 later blijkbaarquote:
Niet in mijn Queen top 3quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou ik ook gedaan hebben....over deze geen twijfel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |