quote:
Griep?quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:28 schreef Roadtrip het volgende:
En wtf mijn leven weer. Ik wordt ineens wakker, ren naar de badkamer, en kots daar de hele teringzooi onder. Via mijn neus.
Het Brand als een malle, stinkt, en is heel vies. Als ik mijn neus snuit komen er stukjes boerenkool uit. En zowel de achtermuur als voordeur van de badkamer zijn gespetterd.
Fml. Ik wil vanavond ook echt wel uit kunnen gaan.
Wat heb jij gesnoven?quote:Op dinsdag 31 december 2013 07:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Woow wtf jouw leven nu weer, fyl tering hey wat sneu. Echt verdomde interessant en vervelend voor je. Nou mazzel hea
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 06:23 schreef Zaktabak het volgende:
Wacht, wut? Is dit een Roadtrip topic?![]()
Maar dat is niet mijn bedoeling
quote:
Alsof er ook maar iemand is die daar problemen mee heeftquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:41 schreef Geelman het volgende:
Dat wordt een vroegertje vannacht, ts!![]()
Geen oliebollen en alleen een glaasje appelchampagne.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dat is je straf voor het openen van al die topics, ts. Verwacht maar niet dat het beter wordt op de korte termijn.
Ik hoop op iets andersquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:12 schreef Roadtrip het volgende:
Oh man ik voel me akelig. Ik ga zo 8 pillen combineren met alcohol. Laten We hopen dat het gezellig wordt.
Doe er voor de zekerheid 16. Doorspoelen met twee flessen vodka.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:12 schreef Roadtrip het volgende:
Oh man ik voel me akelig. Ik ga zo 8 pillen combineren met alcohol. Laten We hopen dat het gezellig wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |