Er zijn ergere dingen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*krijgt hier ook moord neigingen van
serie moord neigingenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv mept met hamer op een stuk metaal en creëert een vonkje.
Zoiets ?
Het UWVquote:
Sorryquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar volgende keer wel even waarschuwen
Geen Photoshop hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moest zo snel, ik had geen tijd voor een fatsoenlijke Paint
quote:
Nummers die de tand des tijd nog niet doorstaan hebbenquote:
Heb wel zoiets, maar dan vliegt mijn Windows 7 naar een ander kleurenschema. Pak liever Paint, dat gaat sneller.quote:
Gimp?quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb wel zoiets, maar dan vliegt mijn Windows 7 naar een ander kleurenschema. Pak liever Paint, dat gaat sneller.
Oh, het is een gratis software wat bijna zo goed is als Photoshopquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is GIMP? Ik heb Paint Shop Pro 9
Kon niet editen om een of andere reden, dan zo maarquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh, het is gratis software wat bijna zo goed is als Photoshop
Ik zal de tip onthouden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh, het is een gratis versie wat bijna zo goed is als Photoshop
Je kunt ook Paint.net gebruiken. Ook zo iets.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh, het is een gratis versie wat bijna zo goed is als Photoshop
En zachter te zettenquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vergeet niet de gitaar te stemmen
Kneus inderdaad.quote:
*zet online alu hoedje opquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou het maar laten. Wij lezen mee.
Stalkingquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:25 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens gaat dit nummer ook echt over big brother.
Veel mensen zien het als een soort liefdesliedje, maar het gaat over controle op mensen
Gelukkig houden de mensen de overheid ook goed in de gatenquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Stalking
Maarja, dat is wat de overheid ook doet.
Zoveel Snowdens zijn er niet hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Gelukkig houden de mensen de overheid ook goed in de gaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |