SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
BX of Saab (morgen wordt het de BX).quote:
Incluis toeter?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:19 schreef Stickertje het volgende:
Britney zong dit beterDie heeft dit ook gecoverd ? Fijn dat ik dat weet want dan ga ik vanaf nu ook op de uitvoerende artiest letten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Hopelijk. Sinds ik het sleepoog er weer aan gelast heb heeft die geen storing meer gehad.quote:
Ook BX fan ?quote:
jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die heeft dit ook gecoverd ? Fijn dat ik dat weet want dan ga ik vanaf nu ook op de uitvoerende artiest letten.
* 2cv klikt niet.quote:
En Saab... Moest een keer met iemand in een Saab reizen naar Amsterdam. Ding viel bijna uit elkaar en motor ging rokenquote:
Had ik laatst ook last van. Koelventilator ging niet draaienquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En Saab... Moest een keer met iemand in een Saab reizen naar Amsterdam. Ding viel bijna uit elkaar en motor ging roken
Even warm draaien, dan het gas er op.quote:
Yup.quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:23 schreef BillDauterive het volgende:
Rolling, want het gaat om zo'n stoomboot met die grote wielen, toch?
Ik had al een psychedelisch-gekleurd vermoedenquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:30 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Niet zo gek ook met de hoeveelheden drugs die ze gebruikten geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |