Dit en dit even doorlezen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Gelukkig houden de mensen de overheid ook goed in de gaten
idd, alle dubbele (covers) eruitquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:32 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een mooi, maar totaal overbodig nummer in de lijst: Laat Me van Ramses Shaffy, Liesbeth List en Alderliefste, dat er ook in de originele versie van Ramses in staat.
Tel de stemmen desnoods bij elkaar op, maar schrap deze dubbelaar.
Ik heb op één CD soms 2 versies van één lied staan. En ja, die CD heb ik dan zelf samen gesteld.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:32 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een mooi, maar totaal overbodig nummer in de lijst: Laat Me van Ramses Shaffy, Liesbeth List en Alderliefste, dat er ook in de originele versie van Ramses in staat.
Tel de stemmen desnoods bij elkaar op, maar schrap deze dubbelaar.
ik heb geen twitter, facebook, smartphone en internetten doe ik met een proxyquote:
Zeer verdacht ...quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb geen twitter, facebook, smartphone en internetten doe ik met een proxy
Dat mag. Ook al zet je 10 versies op je CD. Ik vind het erg vreemd dat dezelfde artiest twee keer in de lijst staat met hetzelfde nummer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb op één CD soms 2 versies van één lied staan. En ja, die CD heb ik dan zelf samen gesteld.
Blijkbaar ben je idd verdacht bij een solicitatie gesprek als je geen facebook hebtquote:
Je eigen nummer verkrachten.. Knap hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat mag. Ook al zet je 10 versies op je CD. Ik vind het erg vreemd dat dezelfde artiest twee keer in de lijst staat met hetzelfde nummer.
En trouwens: dit is ook nog eens een verkrachting, die echt niks toevoegt.
(Voor de duidelijkheid: het origineel is geweldig)
Geen ervaring mee. Maar ik vind een werkgever die tijdens een sollicitatiegesprek daar naar vraagt ook verdacht.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je idd verdacht bij een solicitatie gesprek als je geen facebook hebt
Ramses was toen een pop.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je eigen nummer verkrachten.. Knap hoor.
Dat mag je op zich best doen, maar het zou niet in de Top 2000 moeten kunnen komen. Maar goed, inmiddels De Dijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je eigen nummer verkrachten.. Knap hoor.
Is het ook. Gaan ze zeker weten even rondneuzen. Wat iemand in zijn eigen vrije tijd doet gaat hun niks aan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Maar ik vind een werkgever die tijdens een sollicitatiegesprek daar naar vraagt ook verdacht.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Is het ook. Gaan ze zeker weten even rondneuzen. Wat iemand in zijn eigen vrije tijd doet gaat hun niks aan.
Deze kon wel. Ik wil Kasper Kooij horizontaal geprogrammeerd op werkdagen, tussen 17:00 en 19:00 uur.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:40 schreef Stickertje het volgende:
Wat was dat nou dat deze DJ geen flauwe grappen maakt?
Eminem?quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:42 schreef 2cv het volgende:
Ik moet de neiging om iemand met grof geweld uit z'n droom te halen hier even sterk onderdrukken. Het woord 'afblijven' heeft hier geen enkele betekenis![]()
Nee, één van m'n ouders. Ik vermoed mijn vader.quote:
* 2cv let daar even opquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:44 schreef Elfletterig het volgende:
De bassist maakt het nummer. Hij maakt van redelijk gangbare akkoorden heel bijzondere akkoorden door de basnoot die hij toevoegt.
Oh, dacht omdat Eminem dit lied gebruikt had in een van zijn 'hits'quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, één van m'n ouders. Ik vermoed mijn vader.
Dat wist ik niet. Ik snapte je reactie ook al niet echt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh, dacht omdat Eminem dit lied gebruikt had in een van zijn 'hits'
Is alweer te laat. Het ging om dat melancholische stukje in het midden.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik snapte je reactie ook al niet echt.
Het blijft een uurtje middelmatigquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is alweer te laat. Het ging om dat melancholische stukje in het midden.
Inmiddels zijn we in niveau weer afgezakt tot de grauwe middelmaat die Live heet.
Vind ik niet. Ik vind er een paar uitstekende nummers tussen zitten, of anders in elk geval nummers die tot de toppers van de betreffende artiest behoren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het blijft een uurtje middelmatig
quote:
Land van maas & waalquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik val in herhaling, ik weet het, maar er komt alwéééér een nummer van Boudewijn de Groot dat beter is dan Avond. Een hele klasse beter, zelfs.
Dit block ik gewoonquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:53 schreef HiDiHo het volgende:
The Police - Roxanne
Kasper heeft zijn testament net geschreven![]()
Ga jij eens plassuhquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:58 schreef Stickertje het volgende:
Moulin Rouge versie is beter.. Serieus
Kan het bericht niet vinden ....quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:02 schreef HiDiHo het volgende:
2 Nederlanders uitgekozen om naar Mars te gaan
Nee...zij schreeuwt er af en toe ook tussendoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 05:04 schreef Elfletterig het volgende:
Raar dat het nummer trouwens alleen aan Freddie Mercury wordt toegeschreven. Hij zingt het niet alleen...
Als ik het geen goed nummer had gevonden had ik nu een ernstig flauwe grap over gillen van de pijn versus zingen gemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:04 schreef Elfletterig het volgende:
Raar dat het nummer trouwens alleen aan Freddie Mercury wordt toegeschreven. Hij zingt het niet alleen...
quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee...zij schreeuwt er af en toe ook tussendoor
Lekker warmquote:Op dinsdag 31 december 2013 05:07 schreef Stickertje het volgende:
zo, plaspauze voorbij, even kijken of ik ook kan Fok!ken als ik op mijn rug lig met de laptop
MP3 van je opa.quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:08 schreef Stickertje het volgende:
Mijn opa zingt dit altijd![]()
Zijn stem is zelfs nog iets dieper
Ik heb dan ook uitsluitend goede ideeën. Alleen is niet iedereen die mening toegedaan.quote:
Ik ken maar 1 opa..quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wees trots op en blij met je opa. Ik heb geen van beide opa's ooit gekend.
Ik weet het inmiddels !quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:11 schreef Stickertje het volgende:
Layla![]()
2cv, dit is nou Clapton voor als je het nog steeds niet weet
quote:
Zoek een dementerende oude man en noem hem opaquote:Op dinsdag 31 december 2013 05:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet er ook maar één (andere onbekend).
Nee, hoeft niet meer hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 05:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zoek een dementerende oude man en noem hem opa
Komt door de ellende in de groep. Dat gaf inspiratie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:16 schreef Elfletterig het volgende:
De nummers uit de nadagen van ABBA zijn prachtig melancholisch. Dit is een uitstekend voorbeeld. Het allerbeste voorbeeld komt in het volgende uur voorbij.
Zelfs met laptop op schoot niet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:24 schreef Stickertje het volgende:
ROlling Stones, wordt er nog steeds niet warm van
echt? wist ik nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 05:26 schreef Elfletterig het volgende:
Hoog gehalte Police / Sting trouwens. Dat was Sting, in het intro van Money For Nothing.
Meteen hierna komt Sting zelf.
nee.. zelfs met oververhitting van laptop niet omdat de dekens tegen de ventilator aanzitquote:
(Vandaar ook het plaatje dat ik erbij plakte)quote:The recording was notable for its controversial lyrics, groundbreaking music video and cameo appearance by Sting singing the song's falsetto introduction and backing chorus, "I want my MTV." The video was also the first to be aired on MTV Europe when the network started on 1 August 1987.
Volgens mij zingt -ie juist "I'm a legal alien"quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:32 schreef Stickertje het volgende:
Wij hebben een par illegale polen..
Amerika heeft 1 illegale Sting
ohquote:Op dinsdag 31 december 2013 05:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zingt -ie juist "I'm a legal alien"
quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh![]()
Dan nog, ik had hem het land uitgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |