Het is gewoon een irritante gaylord.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef Doublepain het volgende:
Tyron kreeg teveel aandacht van zijn vader en probeert het nu te compenseren door Eriksen teveel aandacht te geven.
Deze post is zodanig op het randje dat René overweegt om hem te vervangen voor een glitterbeertje van een bepaald soort.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef Doublepain het volgende:
Tyron kreeg teveel aandacht van zijn vader en probeert het nu te compenseren door Eriksen teveel aandacht te geven.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon een irritante gaylord.
Dit klopt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze post is zodanig op het randje dat René overweegt om hem te vervangen voor een glitterbeertje van een bepaald soort.
Doe normaal over mijn vader joh.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon een irritante gaylord.
Ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit klopt.
Maar ik verwacht een grappige comeback van Tyron.
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou je shirt maar aan hoor Davy.
Tering joh kutjong, ik spuugde bijna mijn eierkoek uit van het lachen. de teringquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze is wel heel wreedquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
That's what I told you momma.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas op dat de hond niet wakker wordt. Die schijnen hoge tonen wat beter te horen.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen hond.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas op dat de hond niet wakker wordt. Die schijnen hoge tonen wat beter te horen.
Ieder heeft zo z'n gebreken. René kan dit beamen.quote:
[..]
René is de Tijs van den Brink van FOK!.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ieder heeft zo z'n gebreken. René kan dit beamen.
http://clientportrettenso(...)elijk_gehandicap.htmquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef Doublepain het volgende:
Zou hij ook zo'n irritante slis aan het einde van z'n 's' hebben?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
René is de Tijs van den Brink van FOK!.
Vind het wel gaaf.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Digitaal sporthorloge bij een vrouw is toch wel een dikke -1
Mooi hoe jij altijd iets moet afkrakenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Digitaal sporthorloge bij een vrouw is toch wel een dikke -1
Zouden alle mensen uit Amersfoort die hebben? Ook Happel?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou hij ook zo'n irritante slis aan het einde van z'n 's' hebben?
Happel vind het hier maar sneu en ik geef hem daar ergens wel gelijk in.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden alle mensen uit Amersfoort die hebben? Ook Happel?
Over Happel gesproken, waar hangt die ouwe reus uit? Hij durft sinds zijn bitcoinfaal hier niet meer langs te komen.
Gestikt in een stroopwafel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden alle mensen uit Amersfoort die hebben? Ook Happel?
Over Happel gesproken, waar hangt die ouwe reus uit? Hij durft sinds zijn bitcoinfaal hier niet meer langs te komen.
Ik ook maar ik ben te verslaafd om weg te gaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel vind het hier maar sneu en ik geef hem daar ergens wel gelijk in.
Jeetjequote:Op dinsdag 31 december 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha, nu opeens vindt hij dat. Toen ik de boel wile dichtgooien begon hij te huilen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is het perfecte moment om 'm nu echt dicht te gooien.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, nu opeens vindt hij dat. Toen ik de boel wile dichtgooien begon hij te huilen.
Wel fijn dat hij toch z'n ongelijk toegeeft.
Meh, dat vinden m'n collega's niet goed.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is het perfecte moment om 'm nu echt dicht te gooien.
Wat een conservatief beleidquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, dat vinden m'n collega's niet goed.
Zodat jullie de rest van FOK! kunnen vervuilen zeker. Meh.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is het perfecte moment om 'm nu echt dicht te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |