Eerlijk zijn is niet altijd even makkelijk. Even door de zure appel heen bijtenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef eefje801 het volgende:
Wish me luck..ga date een berichtje sturen hoe ik erin sta. Heb inmiddels een berichtje of vijf gehad en netjes beantwoord maar het werkt op mijn zenuwen en dat is een teken dat het ook niet nog gaat komen. Jammer. Ik vind het echt het kutste wat er is om te doen, liever is het andersom. Maar het is wel eerlijker.
Thanks Thijsquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerlijk zijn is niet altijd even makkelijk. Even door de zure appel heen bijten
Sterkte! Herken het wel jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef eefje801 het volgende:
Wish me luck..ga date een berichtje sturen hoe ik erin sta. Heb inmiddels een berichtje of vijf gehad en netjes beantwoord maar het werkt op mijn zenuwen en dat is een teken dat het ook niet nog gaat komen. Jammer. Ik vind het echt het kutste wat er is om te doen, liever is het andersom. Maar het is wel eerlijker.
balen...quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef eefje801 het volgende:
Je doet het overkomen alsof je een overlijdensbericht gaat brengen. Dear god.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:43 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben ook nogal morbide.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Je doet het overkomen alsof je een overlijdensbericht gaat brengen. Dear god.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
quote:Lieve date.
Vijf berichtjes. Vijf antwoorden.
Je mag bedroefd zijn. Verdrietig.
Maar nu is het einde daar.
Ik ga je, in dit aardse leven, nooit meer antwoorden
Uit het oog, uit het hart,
en nu ook je nummer uit mijn telefoon
Leeg zal mijn whatsapp zijn
ik hoop dat ik nu de rust vind
waar ik dankzij jouw berichtjes
altijd zo naar op zoek was
Het ga je goed
daar ver
op dat wereldwijde netwerk
Eefje801
Wat ben jij altijd lekker positief in dit topic?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Houd wel de balans goedquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:13 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Wat ben jij altijd lekker positief in dit topic?![]()
Ja, 5 stukjsquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Houd wel de balans goed
Heb je al een reactie terug eefje?
Haha, hij is de zuurpruim van het topic, ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:13 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Wat ben jij altijd lekker positief in dit topic?![]()
Hoe is het met je dee-heeet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Houd wel de balans goed
Heb je al een reactie terug eefje?
Beste wensen!quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Beste wensen! Ik heb gisteren met mn dronken harses een like frenzy gedaan op tinder. Nu heb ik allemaal matches die ik niet wil
Je hoeft er niet mee te praten toch? Wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Beste wensen! Ik heb gisteren met mn dronken harses een like frenzy gedaan op tinder. Nu heb ik allemaal matches die ik niet wil
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 08:32 schreef freshy98 het volgende:
De zwaaibuurman is een rode draad in jouw leven, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |