Nee, dit breng het niveau omhoog stuk vreten dat je bent.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter houd je gewoon je bek als je toch al niet weet waar je over praat
Ik heb het al druk genoeg met je moeder.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij jezelf geen genot gunt is niet mijn probleem.
Hiervoor hadden we wel eens interessante nachtelijke discussies, maar sinds topusers als Napoleonfour zijn vertrokken is daar weinig meer van overgebleven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ironie. Sinds jij hier kwam posten is het alleen maar elkaar afkraken geworden
Vandaar dat de raam van mijn badkamerdeur steeds ingeslagen is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het al druk genoeg met je moeder.
Helpmefok kon nog wel eens voor ACTIVITEIT zorgen, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hiervoor hadden we wel eens interessante nachtelijke discussies, maar sinds topusers als Napoleonfour zijn vertrokken is daar weinig meer van overgebleven.
Dat lijkt me meer dan leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoi GGMM, ik wou graag het begin van de laatste dag van 2013 met jou doorbrengen.
Deze snap ik niet, maar ik zal even lachen: hahaquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaar dat de raam van mijn badkamerdeur steeds ingeslagen is.
Zeer zeker. Mooie vent is dat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helpmefok kon nog wel eens voor ACTIVITEIT zorgen, vind je ook niet?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het al druk genoeg met je moeder.
Uh okquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ironie. Sinds jij hier kwam posten is het alleen maar elkaar afkraken geworden
Ik ben kansloos, deze hele discussie is kansloos.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze snap ik niet, maar ik zal even lachen: haha
Hierop terugvallen omdat je het verbaal niet kunt winnen.quote:
Op beide punten moet ik je gelijk geven. Had je Elan nog van homofilie beschuldigd, dan had je een driepunter gescoord.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben kansloos, deze hele discussie is kansloos.
Sorry![]()
.
Te beginnen met de WK Finale dartsquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, best veel.2014 wordt een topjaar
Cypress Hill.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
We moeten allemaal een paar hits from the bong, misschien dat we dan wat rustiger en vriendelijker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |