Nee, dit breng het niveau omhoog stuk vreten dat je bent.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter houd je gewoon je bek als je toch al niet weet waar je over praat
Ik heb het al druk genoeg met je moeder.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij jezelf geen genot gunt is niet mijn probleem.
Haha, aldus jij.quote:
Hiervoor hadden we wel eens interessante nachtelijke discussies, maar sinds topusers als Napoleonfour zijn vertrokken is daar weinig meer van overgebleven.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ironie. Sinds jij hier kwam posten is het alleen maar elkaar afkraken geworden
Vandaar dat de raam van mijn badkamerdeur steeds ingeslagen is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het al druk genoeg met je moeder.
Helpmefok kon nog wel eens voor ACTIVITEIT zorgen, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hiervoor hadden we wel eens interessante nachtelijke discussies, maar sinds topusers als Napoleonfour zijn vertrokken is daar weinig meer van overgebleven.
Dat lijkt me meer dan leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoi GGMM, ik wou graag het begin van de laatste dag van 2013 met jou doorbrengen.
Deze snap ik niet, maar ik zal even lachen: hahaquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaar dat de raam van mijn badkamerdeur steeds ingeslagen is.
Zeer zeker. Mooie vent is dat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helpmefok kon nog wel eens voor ACTIVITEIT zorgen, vind je ook niet?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het al druk genoeg met je moeder.
Uh okquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ironie. Sinds jij hier kwam posten is het alleen maar elkaar afkraken geworden
Ik ben kansloos, deze hele discussie is kansloos.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze snap ik niet, maar ik zal even lachen: haha
Ja, best veel.quote:
Hierop terugvallen omdat je het verbaal niet kunt winnen.quote:
Op beide punten moet ik je gelijk geven. Had je Elan nog van homofilie beschuldigd, dan had je een driepunter gescoord.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben kansloos, deze hele discussie is kansloos.
Sorry![]()
.
Te beginnen met de WK Finale dartsquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, best veel.2014 wordt een topjaar
Cypress Hill.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
We moeten allemaal een paar hits from the bong, misschien dat we dan wat rustiger en vriendelijker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |