wie wil er nou een six pack als je een hele fust kan krijgenquote:Op maandag 30 december 2013 23:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Vanwege hun goede conditie zeker...
Oh wacht...
Goeie vraag dit. Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 30 december 2013 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke voetbalclub hangt MvG aan Stinho?
Mwah, op een heel toernooi scheelt dat vrij weinig.quote:Op maandag 30 december 2013 23:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mike heeft in de laatste 3 legs zijn gemiddelde een beetje verprutst. Zeker bij 1-2 en 2-2.
WK 2014quote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zagen we ook vorig jaar en op de world matchplay
mvg - wright op wk 2013 - 4-2
mvg - wright op world matchplay - 13-2
PSV Eindhoven.quote:Op maandag 30 december 2013 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke voetbalclub hangt MvG aan Stinho?
Oké. Ik dacht misschien RKC aangezien hij steeds met Jeroen Zoet op de foto staat.quote:
Uhu. Iets zegt me dat dat topsport er weinig mee te maken heeft. Zeker als Van Gerwen elk jaar een beetje meer op de oude Fordham gaat lijken.quote:Op maandag 30 december 2013 23:42 schreef watheet het volgende:
[..]
topsporters hebben wel vaker knappe vriendinnen.
Misschien zijn ze samen goed in het doel leeghouden.quote:Op maandag 30 december 2013 23:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Ik dacht misschien RKC aangezien hij steeds met Jeroen Zoet op de foto staat.
Zoet keept bij PSVquote:Op maandag 30 december 2013 23:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Ik dacht misschien RKC aangezien hij steeds met Jeroen Zoet op de foto staat.
Haha. Van Gerwen heeft geen lang haar en geen baard.quote:Op maandag 30 december 2013 23:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Uhu. Iets zegt me dat dat topsport er weinig mee te maken heeft. Zeker als Van Gerwen elk jaar een beetje meer op de oude Fordham gaat lijken.
Sinds wanneer dat dan?quote:
Nee, maar die pens en onderkinnen groeien aardig door.quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Haha. Van Gerwen heeft geen lang haar en geen baard.
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Nee, maar die pens en onderkinnen groeien aardig door.
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 05-01-2015 om 23:25:21GEWELDIG MIGHTY ACHMED WINT HALVE FINALE MET 6-0! GEFELICITEERD ACHMED! Op naar de finale en het wereldkampioenschap! #achmeddewinnaar reageer retweet
Ok.quote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef polderturk het volgende:
Gebruiker DartLoupeTV heeft de wedstrijd van Gerwen-Lewis nog niet geupload.
Gebruiker DartLoupeTV heeft de wedstrijd van Gerwen-Lewis nog niet geupload. Jammer. Had graag gelijk het Engelse commentaar gezien.
Gebruiker DartLoupeTV heeft de wedstrijd van Gerwen-Lewis nog niet geupload. Jammer. Had graag gelijk het Engelse commentaar gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |