quote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef Stickertje het volgende:
#279 ken ik niet.. Herbert Gronemeyer.. Is dat erg?
Eigenlijk w...quote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef Stickertje het volgende:
#279 ken ik niet.. Herbert Gronemeyer.. Is dat erg?
Flugzeuge im bauch is beterquote:
Niet opgelet denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Snap ikMaar de vertaling is ook al een paar keer gegeven
De helft is oke, maar de nummers die zo geroemd worden, vind ik nu juist niet goed.quote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt al wat redelijkerMaar a rush of Blood to the Head vind je ook niks?
quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
Haha, jullie beweren allemaal hard dat Uccie de telegraaf leest omdat die 30 zei ipv 27. Hoe weten jullie dat dan als jullie de Telegraaf niet lezen![]()
![]()
Omdat ik sportcrew ben en daar nog wel eens wat van meekrijg.quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
Haha, jullie beweren allemaal hard dat Uccie de telegraaf leest omdat die 30 zei ipv 27. Hoe weten jullie dat dan als jullie de Telegraaf niet lezen![]()
![]()
Meh merk dat ik er lichamelijk echt last van begin te krijgen en mijn ziekte ook niet bepaald bevordertquote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord.
Zou je jezelf die martelgang niet gewoon besparen?
quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
![]()
Sad But Truequote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ik sportcrew ben en daar nog wel eens wat van meekrijg.
ben ik zo terugquote:
Touche!quote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
![]()
bij Der Weg hou ik het niet droogquote:Op maandag 30 december 2013 22:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Flugzeuge im bauch is beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |