Dat is gewoon mijn mening jaquote:Op maandag 30 december 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar doe je de 299 tekort mee.
Lekker hoor!quote:
Aan haar kop te zien heeft ze het niet geredquote:
Sla maar wat alcohol in tot morgenavondquote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef Dven het volgende:
Straks weer Raccoon. Ik snap niet wat die band zo vaak in de Top 2000 doet. Op 1 nummer na is het allemaal dezelfde gezapige eentonige en vlakke gedoe
quote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
FEEST mensen! Teveel posts.![]()
[ afbeelding ]
Schaatsen toch een ballensport?quote:
gelukkig maar, dan valt mijn goede smaak meer opquote:
elke keer weer een kwartje, hoeven ze niet meer als vuilnisman te werkenquote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef Dven het volgende:
Straks weer Raccoon. Ik snap niet wat die band zo vaak in de Top 2000 doet. Op 1 nummer na is het allemaal dezelfde gezapige eentonige en vlakke gedoe
WIl jij mijn libido intact houden ajb. Het woord tetten moet gewoon zwaar worden gecensureerd, er is al te weinig liefde op de wereld.quote:
Dat doet Frits in 1 top 2000quote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
FEEST mensen! Teveel posts.![]()
[ afbeelding ]
Jij ook bijna feest!quote:
Jouw libido is vast niet interessant voor hem....quote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
WIl jij mijn libido intact houden ajb. Het woord tetten moet gewoon zwaar worden gecensureerd, er is al te weinig liefde op de wereld.
Oh, even nog een keer kijken!quote:Op maandag 30 december 2013 21:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Aan haar kop te zien heeft ze het niet gered
Ja ok, maar dat is Fritsquote:
PLORKquote:
Wist niet dat je kwaad werd!quote:Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn mening jaIk zeg toch ook ik vind
ohja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |