Je weet het he, dat was een teken. Ik zie een H en een 6!quote:Op maandag 30 december 2013 21:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als je maar gelooft dat je wat zoekt zie je overal wel wat in.
Sorry, volg geen darts verder maar ik las hier over Philquote:
Maakt de TT niet minder waarquote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat mijn zoon Lennon heet?
kan ik mee leven danquote:Op maandag 30 december 2013 21:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien eindigen ze hem heel brak....?
quote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld was het andersom.
Dat zegt natuurlijk nietsquote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je wordt bedankt, heb ik die Carey-versie eindelijk uit mijn geheugen kunnen bannen, schop jij het weer terug.quote:Op maandag 30 december 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
Oh gelukkig, het is de Phil versie.. WIlde al oordoppen halen voor het geschreeuw
Taylor ligt nog steeds in foetushouding in de hoek van z'n kamer.quote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sorry, volg geen darts verder maar ik las hier over Phil
dan had Skyradio geen bestaansrechtquote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als hij die kennis nou ook een vaker had ingezet...
quote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat leuk dat je hem naar Thomas Lennon hebt vernoemtquote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Da's ook het enige puntje van kritiek.quote:Op maandag 30 december 2013 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
The Script![]()
Alleen had lager gemogen
Ook voor de Britse Pondquote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken geen versie hiervan van Mariah Carey.quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je wordt bedankt, heb ik die Carey-versie eindelijk uit mijn geheugen kunnen bannen, schop jij het weer terug.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]die grap is nog ouder dan de Bijbel
Naar het zoontje van Gerard Ekdom toch?quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je hem naar Thomas Lennon hebt vernoemt
[ afbeelding ]
Die ken ik ook nietquote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken geen versie hiervan van Mariah Carey.
Ik mag mij gelukkig prijzen denk ik
Dat is ook wel een meer gehoorde naam. Misschien waren zijn ouders wel fan van The Beatles.quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niets
Ik ken een Paul die fan is van The Rolling Stones
Ow ieks.. nee.quote:Op maandag 30 december 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat leuk dat je hem naar Thomas Lennon hebt vernoemt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |