Tsja, sporthart en misschien wat dikker bloed door het 1 of ander?quote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef Snakey het volgende:
Dat is erg jong voor een hartstilstand.
Of onderliggende hartaandoening. Blijft kut en veelste jong. RIP.quote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, sporthart en misschien wat dikker bloed door het 1 of ander?
Dat zou je wel denken ja.quote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zou ik ook allang dood moeten zijn...quote:Op maandag 30 december 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor de AAS? Denk niet dat je daar legaal tests voor gaat krijgen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef Greyson het volgende:
[..]
Dan zou ik ook allang dood moeten zijn...
Daarom wil ik ook vanaf volgend jaar elk jaar preventief medisch onderzoek laten doen. Zijn speciale medische sportonderzoeken waarbij ze alles gaan controleren.
Ik doe triatlon.quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Voor de AAS? Denk niet dat je daar legaal tests voor gaat krijgen.
Vast wel ja. Of een welwillende huisarts. Maar sowieso belangrijk dat je je laat testen. Als je van jezelf al een kleine hartafwijking hebt bv ben je ver van huis.quote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik doe triatlon.
Waarom niet? Vast wel op een alternatieve manier.
Daarom ben ik dit ook van plan om te doen. Ik had het al eerder willen doen maar goed niet goed opgelet dat je ook via verzekering kom afsluiten.quote:Op maandag 30 december 2013 20:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Vast wel ja. Of een welwillende huisarts. Maar sowieso belangrijk dat je je laat testen. Als je van jezelf al een kleine hartafwijking hebt bv ben je ver van huis.
Volgens de nieuwberichten had hij al langer hartproblemen, zie http://www.telegraaf.nl/t(...)man_overleden__.htmlquote:Op maandag 30 december 2013 20:28 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Of onderliggende hartaandoening. Blijft kut en veelste jong. RIP.
Net of het helpt, zonde van je geldquote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef Greyson het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook vanaf volgend jaar elk jaar preventief medisch onderzoek laten doen. Zijn speciale medische sportonderzoeken waarbij ze alles gaan controleren.
Je kan tot en met morgen nog gewoon opzeggen/aanpassen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:46 schreef Greyson het volgende:
[..]
Daarom ben ik dit ook van plan om te doen. Ik had het al eerder willen doen maar goed niet goed opgelet dat je ook via verzekering kom afsluiten.
Dan maar de volle pond aankomende jaar betalen.
Gebruik jij doping dan?quote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef Greyson het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een hardloper toch? Meen je vroeger vaak zien posten in hardloop topic.quote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Net of het helpt, zonde van je geld
Nee wel supps. Ik heb wel gehoord dat je van bepaalde zware supplementen hartkloppingen of zelfs erger een verstoord hartritme kunt krijgen.quote:
Ik hardlopen? Mijn sport is voor de TV zitten en 020 uitkafferenquote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Greyson het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een hardloper toch? Meen je vroeger vaak zien posten in hardloop topic.
Heeft zeker nut aangezien alles dan in mijn ogen preventief wordt gecontroleerd. Dus een hartfilmpje met een inspanning test.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |