quote:Op maandag 30 december 2013 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Hahahaha!
Ik zit per ongeluk heel de tijd EarthCoin te minen in plaats van Mooncoin! Wat een idioot ben ik toch
Uhuhquote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Haha toekomstige werkgever![]()
Ik zal nooit voor iemand werken, ik ben een baas!
Met dat geld dat ik met altcoins ga verdienenquote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Uhuh
Met welk geld ga je in deze tijd een bedrijf starten?
Dat is wel heul slechtquote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja.. Op HackShard. Had het helemaal niet door.
Zeg je gewoon tegen de bank: "e yo niggah ik zoek doekoes voor mijn buzznizplan"quote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Uhuh
Nou okay dan, ik ga een paar jaar voor iemand werkenquote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Uhuh
Ach, niets mis met blijven dromen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
Maar wel voor een aardige baas, ik kies hem uit.
Hoe ben jij dan zo succesvol geworden?quote:Op maandag 30 december 2013 20:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ach, niets mis met blijven dromen.
Heel veel papier verkopen en het geluk hebben dat je baas een nog grotere idioot is dan jijzelf.quote:Op maandag 30 december 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan zo succesvol geworden?
Coinedup is vrij snel, als het morgen nog een blijvertje is verwacht ik 3 of 4 dagen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wanneer komt die moon op een exchange dan, hoe lang duurt dat normaliter
Hmm, ik heb gewoon geluk nodig, weet je wat, ik koop een loterij.quote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heel veel papier verkopen en het geluk hebben dat je baas een nog grotere idioot is dan jijzelf.
Dat ga je waarschijnlijk steeds vaker krijgenquote:Op maandag 30 december 2013 20:35 schreef robin007bond het volgende:
Toch vind ik het wel schofterig. Zo lange release en dan gewoon een regelrechte kopie van DOGE met andere parameters.
Een loterij ja? of een lot?quote:Op maandag 30 december 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm, ik heb gewoon geluk nodig, weet je wat, ik koop een loterij.
leuke conversatiesquote:Op maandag 30 december 2013 20:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat ga je waarschijnlijk steeds vaker krijgen
quote:Op maandag 30 december 2013 20:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Denk het ook.
Zelfs in zo'n "maak je eigen flut altcoin"-tutorial stond dat je de logo's moest veranderen.
echt geweldige winterdagquote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
Steeds meer hebberige haaien gaan mee doen dus er zal ook veel meer bagger komen. Als ik het kon had ik het ook gewoon gedaan.
Ik kan nog niet minenquote:Op maandag 30 december 2013 20:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen. Zullen we gewoon met deze SC een beetje preminen en het gewoon doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |