quote:Op maandag 30 december 2013 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay, prima. Komt helemaal goed.
Komt wel goed man! Verenigingen, internet tegenwoordig.quote:Op maandag 30 december 2013 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, met je vriendin!!
Nee maar je hebt gelijk, maar waar ontmoet ik dan meisjes?
Aangezien ze de titels tegenwoordig gelijk willen trekken zeg ik doenquote:Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef robin007bond het volgende:
Mag je jezelf bèta noemen met een technische mbo-opleiding? Vrij kansloos he?
quote:Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Aangezien ze de titels tegenwoordig gelijk willen trekken zeg ik doen
quote:Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Aangezien ze de titels tegenwoordig gelijk willen trekken zeg ik doen
Dingen met computers is sowieso beta!quote:Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef robin007bond het volgende:
quote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 30 december 2013 20:21 schreef robin007bond het volgende:
Ja kloptquote:Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat ging toch alleen op voor hbo?
Het is pas echt hardcore bèta als je software nog niet af is!quote:Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dingen met computers is sowieso beta!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is pas echt hardcore bèta als je software nog niet af is!Ik snap de (ICT)grap nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Nee ga gewoon naar de universiteit jij, je toekomstige werkgever ziet toch wel waar je hebt gestudeerd.quote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
Oh zijn die bijna gelijk, dus ik kan beter hbo gaan doen? Ben ik dan voor niks vwo gaan doen (heb mijn havo diploma al)
Natuurlijk niet! Een werkgever ziet echt wel het verschil nog tussen een wo-diploma en een hbo-diploma.quote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
Oh zijn die bijna gelijk, dus ik kan beter hbo gaan doen? Ben ik dan voor niks vwo gaan doen (heb mijn havo diploma al)
Haha toekomstige werkgeverquote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee ga gewoon naar de universiteit jij, je toekomstige werkgever ziet toch wel waar je hebt gestudeerd.
Ook goedquote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Haha toekomstige werkgever![]()
Ik zal nooit voor iemand werken, ik ben een baas!
quote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Hahahaha!
Ik zit per ongeluk heel de tijd EarthCoin te minen in plaats van Mooncoin! Wat een idioot ben ik toch
Uhuhquote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met dat geld dat ik met altcoins ga verdienenquote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Uhuh
Met welk geld ga je in deze tijd een bedrijf starten?
Dat is wel heul slechtquote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja.. Op HackShard. Had het helemaal niet door.
Zeg je gewoon tegen de bank: "e yo niggah ik zoek doekoes voor mijn buzznizplan"quote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Uhuh
Nou okay dan, ik ga een paar jaar voor iemand werkenquote:Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Uhuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |