Lengte/gewicht?quote:Op maandag 30 december 2013 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik mager ben vind ik niet zo erg eigenlijk
Ik schrok al.quote:Op maandag 30 december 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik distantieer mij volledig van de TT!
De nieuwste BF?quote:Op maandag 30 december 2013 19:40 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik veel lego spellen. Op dit moment af en toe Battlefield, heel veel Assetto Corsa (race simulator), en de Assassins Creed reeks vind ik ook geweldig.
Je bed verschonen?quote:Op maandag 30 december 2013 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
Wat moet ik in de slaapkamer doen op dit tijdstip?
181 cm klein en 65 kg lichtquote:
Niet echtquote:Op maandag 30 december 2013 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind je dat iets anders erg aan jezelf?
Ik heb toch niet weer een spelfout in de TT gemaakt he?quote:Op maandag 30 december 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik distantieer mij volledig van de TT!
Ja, de nieuwste Battlefield. Jammer genoeg een klote spel, met veel bugs. Het principe van EA. En af en toe nog eens Crysis 3, als ik mn pc wil pushen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De nieuwste BF?
Ik speel alleen nog heel af en toe BF2, lekker bots afknallen
Anders ik welquote:
Zo lang en zwaar ben ik ook ongeveer. Ik vind het wel prima zo.quote:Op maandag 30 december 2013 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
181 cm klein en 65 kg licht
[..]
Niet echt
Ik ben aant denken.....huppend moet misschien met een T... maar laat dat lekkerquote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb toch niet weer een spelfout in de TT gemaakt he?
Echt? Dat was eerder wel andersquote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang en zwaar ben ik ook ongeveer. Ik vind het wel prima zo.
Huppend is goed hoorquote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ik ben aant denken.....huppend moet misschien met een T... maar laat dat lekker
Niet? Goh ik dacht even van wel hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik heb -niets- maar dan ook niets met huppelmuts!!!!11
Mja kost te veel moeite om aan te komen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt? Dat was eerder wel anders
Geloof er niets van.quote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik heb -niets- maar dan ook niets met huppelmuts!!!!11
Gewoon erin proppen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, ik moet wel even m'n beddengoed opvouwen en in de kast leggen ja
Een vriend van me heeft BF3 veel gespeeld en vond BF4 eigenlijk tegenvallen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ja, de nieuwste Battlefield. Jammer genoeg een klote spel, met veel bugs. Het principe van EA. En af en toe nog eens Crysis 3, als ik mn pc wil pushen.
Whut whut whut!!quote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet? Goh ik dacht even van wel hoor.
Ghehequote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja kost te veel moeite om aan te komen.
Wij huppen. - en is P, kofschip. T dus. Maar er is ook zoiets als een gebiedende wijs, of algemene zin. Daar gelden andere regels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |