Ja.quote:
Mooie kleur dat rode, staat lekker fris.quote:
Wikipedia, nog geen nieuwsbronnen. Hoor het ook net via Mexicano.quote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
Waar staat dat van Sjoerd? Google is traag
Ik kan het ook niet vinden..quote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
Waar staat dat van Sjoerd? Google is traag
Dat is een neef van een vriendin van mijquote:
Laatste tweet op 22 december, niet echt een frequente posterquote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wikipedia, nog geen nieuwsbronnen. Hoor het ook net via Mexicano.
Verschrikkelijkquote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wikipedia, nog geen nieuwsbronnen. Hoor het ook net via Mexicano.
Dankje! Is kleur van Garnier, ik kleur het zelf. Blijft langer mooi.quote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mooie kleur dat rode, staat lekker fris.
Ik kan niets met mijn haar qua kleur, alleen bijna zwart staat.
Komen ook geen tweets meer bijquote:Op maandag 30 december 2013 19:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Laatste tweet op 22 december, niet echt een frequente poster
quote:Op maandag 30 december 2013 19:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Toevoeging op Wikipedia:
"De doodsoorzaak is nog niet officieel bekend gemaakt, maar men vermoedt dat zijn overlijden het gevolg is van hartproblemen."
quote:Op maandag 30 december 2013 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een neef van een vriendin van mij
Gatver ik krijg echt kippenvel van dat soort berichten.quote:Op maandag 30 december 2013 19:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Toevoeging op Wikipedia:
"De doodsoorzaak is nog niet officieel bekend gemaakt, maar men vermoedt dat zijn overlijden het gevolg is van hartproblemen."
quote:Op maandag 30 december 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gatver ik krijg echt kippenvel van dat soort berichten.
Op die leeftijd moet dat niet gebeuren
quote:Op maandag 30 december 2013 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een neef van een vriendin van mij
Ik heb zelf een kleurtje dus je kan niet echt veel kanten op.quote:Op maandag 30 december 2013 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankje! Is kleur van Garnier, ik kleur het zelf. Blijft langer mooi.
Ik heb ook lang zwart gehad. Maar ook oranje, blond, rood...
Wiki als bron is natuurlijk niet helemaal betrouwbaarquote:
Ook niet donkerkoper oid?quote:Op maandag 30 december 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zelf een kleurtje dus je kan niet echt veel kanten op.
Hier via de kabel, dus loop voor. Nog nietsquote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu het nieuws op Radio 2. Ben benieuwd.
Nee volgens mij nog niet in dit bulletin, anders waren ze wel geopend denk ik.quote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu het nieuws op Radio 2. Ben benieuwd.
Telegraaf meldt het ookquote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wiki als bron is natuurlijk niet helemaal betrouwbaar
http://nos.nl/artikel/592(...)isman-overleden.htmlquote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Schijnt net bij de NOS gemeld te zijnquote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/592(...)isman-overleden.html
Moet dan ook echt net zijn geweest, meestal prikken ze het er nog wel in danquote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Schijnt net bij de NOS gemeld te zijn
Misschien zou dat kunnen.quote:
Jonge leeftijd en hartklachten.. word je bijna hypochonder vanquote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vreselijk, dit... Wordt er gewoon naar van.
Uh, nee. NOS meldde het live, en allemaal emotionele schaatsers op middenterrein.quote:Op maandag 30 december 2013 20:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
Jammer.. had gehoopt dat Wiki weer aan het baggeren was
Zondagnacht aldus NOSquote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Moet dan ook echt net zijn geweest, meestal prikken ze het er nog wel in dan
Vlak na de bekendmaking van die 1500 mv an de mannen, en voor de start van de marathon van de vrouwenquote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Moet dan ook echt net zijn geweest, meestal prikken ze het er nog wel in dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |