Fobo heeft een max?quote:Op maandag 30 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Fobo heeft niet genoeg ruimte... Nu moet ik overwegen een hoofdstuk weg te laten maar de afsluitende is te goed
LB komt zelden nog hier. Bou nooit. RJ, jij en sof wel. Pasta ook zelden.quote:Op maandag 30 december 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wie is dan die andere helft die hier nooit komt? Ik bedoel Hoeveel zitten er in 5? 2 komen hier niet, we missen nog een half iemand!
Zal wel terecht wezen dan.quote:
Ik ga wel voor jou rellen. Zeg nee tegen de hoge heren van FOK!quote:Op maandag 30 december 2013 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, belachelijk. Het is dat ik mijn haar net heb gewassen.
De enige groep waar ik in zit is de vierde groep. Daarin ben ik geen groepsbeheerder en dus heb ik er niks over te zeggen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik ken jou wel. Dus beetje rare indeling/categorieėn. Of je hoort helemaal nergens bij.
Rustig rustig, ik vroeg waarom jij er niet in zat aan Sof!!!quote:Op maandag 30 december 2013 20:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Verdorie, jij gaat gezellig Harry Potter kijken en je nodigt mij niet eens uit.
Dat is teleurstellend, Rodawa. Ik zoek wel een andere weg.quote:Op maandag 30 december 2013 20:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De enige groep waar ik in zit is de vierde groep. Daarin ben ik geen groepsbeheerder en dus heb ik er niks over te zeggen.
Zit VA er ook in?quote:Op maandag 30 december 2013 20:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
LB komt zelden nog hier. Bou nooit. RJ, jij en sof wel. Pasta ook zelden.
ik bedoeldde het niet opdringerlijk ik vind gwn opregt vet goeie films snap je zou gwn meekijke maar oke ik snapje tog bedankdquote:Op maandag 30 december 2013 20:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Rustig rustig, ik vroeg waarom jij er niet in zat aan Sof!!!
En de meet ging niet door.
wil je dr in?quote:Op maandag 30 december 2013 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ik bedoeldde het niet opdringerlijk ik vind gwn opregt vet goeie films snap je zou gwn meekijke maar oke ik snapje tog bedankd
Ja ik dacht dat Sof je wel had gevraagd. Ik heb HP eigenlijk nooit echt leuk gevonden, maar ik stond open voor avontuur en ik houd van meets (maar ze gaan nooit doorquote:Op maandag 30 december 2013 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ik bedoeldde het niet opdringerlijk ik vind gwn opregt vet goeie films snap je zou gwn meekijke maar oke ik snapje tog bedankd
quote:Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
LB is vandaag naar de kroon gestegen door Sof. Binnenkort toch maar een treinmeet met LB om haar te troosten.
ik hoef er niet inquote:Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef xcachet het volgende:
wacht heb het al
jij en lr moeten er nog in ook
quote:Op maandag 30 december 2013 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, al is het maar om Etsu jaloers te maken.
moet je ff aan lr vragen of je ook naar zijn huis mag komenquote:Op maandag 30 december 2013 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, al is het maar om Etsu jaloers te maken.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je ff aan lr vragen of je ook naar zijn huis mag komen
lr happy fokit spatie ik en soms cachet en tjackaquote:
De meet van dequote:Op maandag 30 december 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat Sof je wel had gevraagd. Ik heb HP eigenlijk nooit echt leuk gevonden, maar ik stond open voor avontuur en ik houd van meets (maar ze gaan nooit door)
enige meets die doorgingen in mijn leven was waarvan ik meer dan de helft irl kon.
Iemand keek een keer mee op mijn mobiel en dacht dat ik een persoonquote:Op maandag 30 december 2013 20:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De meet van de-groep gaat er ook nog komen, Ryan. Houd hoop. Het gaat gebeuren.
Gewoon ja zeggen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Iemand keek een keer mee op mijn mobiel en dacht dat ik een persoonhad genoemd
![]()
"HUH heb jij een relaasie?"
Ik hoop zo erg!! We hebben eigenlijk gewoon meer internetvrienden nodig zodat er nooit te weinig mensen gaan, kom we gaan aardig doen tegen ehh iedereen!quote:Op maandag 30 december 2013 20:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De meet van de-groep gaat er ook nog komen, Ryan. Houd hoop. Het gaat gebeuren.
Bij voorkeur blijven. Ik droomde vannacht dat jij mijn haar invlocht en mijn glimlach is mijn gezicht niet verlaten vandaag.quote:
relaasiesquote:Op maandag 30 december 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
![]()
Zie je, zulke rare posts allemaalquote:Op maandag 30 december 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij voorkeur blijven. Ik droomde vannacht dat jij mijn haar invlocht en mijn glimlach is mijn gezicht niet verlaten vandaag.
Even de groepsnaam iets wijzigen voor de volgende keer dat je in zo'n situatie komt.quote:Op maandag 30 december 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
![]()
heeftquote:Op maandag 30 december 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij voorkeur blijven. Ik droomde vannacht dat jij mijn haar invlocht en mijn glimlach is mijn gezicht niet verlaten vandaag.
Hee sweetj. Ik droomde van de week over jouquote:
Ja doe ik de volgende keer welquote:
Aldus de user welke een mede Fok!ker besloot te datenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, ik ga niet.quote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey Crack. De knoop al kunnen doorhakken is je lastige situatie?
Dit moet lukken eh... snoesje.quote:Op maandag 30 december 2013 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg!! We hebben eigenlijk gewoon meer internetvrienden nodig zodat er nooit te weinig mensen gaan, kom we gaan aardig doen tegen ehh iedereen!
Geen probleem, ik zal zelfs een borstel meenemen. We moeten het natuurlijk wel veilig doen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |