het gaat niet om wat jij wil. dus in feite sluit je ons buiten, iets wat een doodsteek is voor iedere vorm van een SC.quote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik haat jullie niet. Ik mag jullie niet. En jullie mij niet. Waarom zou ik jullie er dan bij willen. Maak er dan maar een zonder mij
Als je erin komt, voeg ons dan ook toe, a.u.b.quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef Rodawa het volgende:
Gooi mij ook maar in die groepsgesprekken, ik heb het idee dat ik veel mis.
Ik heb geen idee wat voor apps en met die deze apps überhaupt zijn, eerlijk gezegd. Maar dat kan sowieso alleen de groepsbeheerder doen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je erin komt, voeg ons dan ook toe, a.u.b.
de rest wilt het ook niet hoorquote:Op maandag 30 december 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
het gaat niet om wat jij wil. dus in feite sluit je ons buiten, iets wat een doodsteek is voor iedere vorm van een SC.
Alsnog ben jij de degene die ons buitensluit, Supersof. Dit moet niet zomaar kunnen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef supersof het volgende:
Zo interessant Ijn die groepen niet hoor. Eentje van hp-meet
Een met aldo en ezell toen ik ze ging koppelen
Een met cachet en ezell toen we gingen meeten
Een met waarvan de helft hier niet komt en jullie niet kennen
Ben ik onderdeel van groep één of groep vier?quote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef supersof het volgende:
Zo interessant Ijn die groepen niet hoor. Eentje van hp-meet
Een met aldo en ezell toen ik ze ging koppelen
Een met cachet en ezell toen we gingen meeten
Een met waarvan de helft hier niet komt en jullie niet kennen
Elke keer als iemand verfrissend zegt denk ik aan okselsquote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef Rodawa het volgende:
Ik wil mezelf niet aanprijzen ofzo, maar ik heb het volgende te bieden:
• leuke verhalen
• elke keer als ik opsta een goede foto met boos gezicht
• grappige filmpjes
• volwassenheid en een verfrissende kijk op zaken
quote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit in twee van de opgenoemde whatsappgroepenIk tintel helemaal van genot.
vierquote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ben ik onderdeel van groep één of groep vier?
Mijn Fobo heeft niet genoeg ruimte... Nu moet ik overwegen een hoofdstuk weg te laten maar de afsluitende is te goedquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef Rodawa het volgende:
Ah, HP is Harry Potter zeker? Dan zit ik in de vierde klasse denk ik.
Maar ik ken jou wel. Dus beetje rare indeling/categorieën. Of je hoort helemaal nergens bij.quote:Op maandag 30 december 2013 20:03 schreef Rodawa het volgende:
Ah, HP is Harry Potter zeker? Dan zit ik in de vierde klasse denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |