De mensen van toen zouden toch geen pubers meer moeten zijnquote:
Tegenwoordig is het Topshow.quote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef djenneke het volgende:
Is dat bazengebeuren nog steeds niet over op Fok!?
quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 18:26 schreef essnhills het volgende:
Er is dtoch heul niks mis met dit nummer?
Met kaas, ketchup en een beetje ui even de oven in, pizzaquote:Op maandag 30 december 2013 18:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, bij mij werd het een botterham
preciesquote:Op maandag 30 december 2013 18:26 schreef cafca het volgende:
Overigens is dit een prima liedje van the killers
Die moet je me even uitleggen...quote:Op maandag 30 december 2013 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het Topshow.
Alleen moet je dan uitkijken voor notes.
NEUH die is leukquote:Op maandag 30 december 2013 18:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze tekst is nog erger dan 'I've got soul but I'm not a soldier'
Die sla ik ook maar overquote:Op maandag 30 december 2013 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het Topshow.
Alleen moet je dan uitkijken voor notes.
quote:Op maandag 30 december 2013 18:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die moet je me even uitleggen...
Klopt. En deze track is dan ook weer geproduceerd door Stuart Price (zelf ook al groot PSB-fan), die tevens het meest recente PSB-album produceerde. Maar goed, genoeg over PSB nuquote:Op maandag 30 december 2013 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Killers hebben dan ook duidelijk goed gekeken naar PSB, ook naar New Order en Echo trouwens
Geen idee wat het betekent, geen zin om erover verder in te gaan als het verboden is blijkbaarquote:
Hart van mijn gevoel en In Nije Dei?quote:Op maandag 30 december 2013 18:27 schreef essnhills het volgende:
Ik ga nog eens in de kast kijken wat er wél in huis is en daarna maar eens naar de winkel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |