Totaal oneensquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het idee is goed, beloon de zuinige rijders.. Alleen de uitvoer. Ik ben eigenlijk meer voorstander van het afschaffen van wegenbelasting en gewoon de accijns op benzine etc. de lucht in te knallen. Betalen naar gebruik, diesel een slagje duurder. Maar dan krijg je weer figuren die de grens over gaan om te tanken
Nee want de enige reden dat veel mensen zo'n kleine auto rijden of zo'n milieu geval is omdat het bespaart. De wegenbelasting/bijtelling etc. is vaak laag of zelfs nul.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:59 schreef S-RS het volgende:
Totaal oneensDe veel gebruiker betaald al extra. Meer rijden = meer tanken = meer accijns. Onzinnigere auto = een hoger verbruik = meer accijns lappen. Laat ze maar eens stoppen met die auto's uit te melken, en kap alsjeblieft met onnodig geld weg gooien naar Syrië e.d.
Ik denk ongeveer vanaf kwart over 7/half 8..quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:47 schreef Fiorano het volgende:
Kinders, hoelaat spreken we morgen af? Ik moet trouwens nogwel even geld bietsen, kon het weer niet laten om een paar schoenen te kopen
Sowieso zijn die eco-dingen alleen voor de kosten ja. Zo'n V60 D6, erg goedkoop natuurlijk, maar je kan mij niet wijs maken dat als je een auto met 280pk hebt, je altijd netjes oplaadt en elektrisch rijdt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee want de enige reden dat veel mensen zo'n kleine auto rijden of zo'n milieu geval is omdat het bespaart. De wegenbelasting/bijtelling etc. is vaak laag of zelfs nul.
Ik ken genoeg mensen die een klein gebakje hebben voor het woon-werk verkeer en een station of zoiets voor het hele gezin.. Dat is complete onzin omdat het maken van zo'n kleine auto meer vraagt van het milieu dan dat die grote er ooit uit blaast uit de uitlaat.
Ik rij privé nu ook ongeveer 20.000 km per jaar en ik ga hetzelfde geintje flikken. Mijn oude gebakje met 157 euro aan wegenbelasting slinger ik eruit en ik ga een klein schijtautootje halen en iets van een leuke oude oldtimer ofzo''
Ala zoiets
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind dat je moet betalen naar gebruik, stel je gebruikt je auto bijna nooit? geen kosten behalve verzekering. Jammer dat dit in de grensstreken helaas niet haalbaar is.
Wel een lease auto bedingen he, succes!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet gebeld voor een sollicitatiegesprek morgen voor een 'echte' baan, belt 2 minuten later EW met werk voor morgen. Lullig om nee te zeggen terwijl ik beschikbaar sta, maar kan even niet anders..
Jawel want die kosten kun je ook op de zaak declarerenquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso zijn die eco-dingen alleen voor de kosten ja. Zo'n V60 D6, erg goedkoop natuurlijk, maar je kan mij niet wijs maken dat als je een auto met 280pk hebt, je altijd netjes oplaadt en elektrisch rijdt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:49 schreef S-RS het volgende:
Net het karten gereserveerd, het ia een half uurtje later geworden, maar dat maakt niet uit lijkt me!
Tussen half 8 en kwart voor 8 maar bij de kartbaan afspreken?
[..]
Wel een lease auto bedingen he, succes!!
Twee, niet bij nagedacht eigenlijk. De vorige keer ook twee gedaanquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Jawel want die kosten kun je ook op de zaak declarerenGewoon een laadpaal op kosten van de zaak neerpleuren en gang...
[..]Hoeveel heats heb je gereserveerd?
Opstartproblemen, zo herkenbaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:06 schreef Sarasi het volgende:
Topper SRS!
Ik ben eindelijk onderweg naar de UB.
Toppertquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:03 schreef S-RS het volgende:
[..]
Twee, niet bij nagedacht eigenlijk. De vorige keer ook twee gedaan
Nops nog geen werk, maar de dag is nog langquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:15 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen eerst nog werken. Groningen - Ravenstein in een nieuwe Transporter en Gorichem - Groningen in een 5008.. Wel weer op tijd terug in Groningen. S-RS nog geen werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |