Ben je niet gewend he, dit was zeker weer de eerste en de laatste keer stad voor jou dit jaarquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:43 schreef joppie_saus het volgende:
Ik lag er vanochtend om 7 uur in, hele ritme verneukt..
De tering zeg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:44 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ben je niet gewend he, dit was zeker weer de eerste en de laatste keer stad voor jou dit jaar
Dat heb ik nooit gezien.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:54 schreef joppie_saus het volgende:
Fucking lelijke ledjes in de koplampunits, en als je dan je richtingaanwijzer aan doet kijkt de auto scheel omdat de ledjes dan dimmen. Nee, bedankt
Ik vind het een heeeeele geile bak di heel hoog op mijn lijstje staat voor over een jaartje of 5/6. Wel een dikke me 2.0tfsi quattro handbak en s-line int en ext uiteraardquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:48 schreef Amoeba het volgende:
Maar even serieus, vinden jullie zo'n Audi A4 niet een ontzettend geile bak om te rijden? En dan gewoon zo'n witte he, dan ben je gewoon een prins op 142 witte paarden.![]()
![]()
Ik weet het, there exists better shit, maar echt een gruwelijk lekkere wagen. Zuinig en comfortabel.
Kun je uitzetten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:54 schreef joppie_saus het volgende:
Fucking lelijke ledjes in de koplampunits, en als je dan je richtingaanwijzer aan doet kijkt de auto scheel omdat de ledjes dan dimmen. Nee, bedankt
Dat geluid van die zescilinders.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:01 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Doe mij dan maar een 3-serie! Veel mooier. Achterwielaandrijving, en dan ook maar direct een 6-lijn diesel. Dat geluid
Een V6je met kunstmatige beademing mag voor mij ook...quote:
Zit in spanning af te wachten of mijn afstudeerstage wel doorgaat. was al halverwege toen het bedrijf failliet ging..quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik weiger. Moet zoveel shit doen, maar op de een of andere manier rol ik toch wel door m'n tentamens heen. Laatste week voor de tentamens vrij, dus DAN wordt het hardcore studeren en AR'en.
Tevens:
Analyse I
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |