SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik vind dit best een aardig nummer. Ook niet meer dan dat.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Op Sky?quote:Op maandag 30 december 2013 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dit best een aardig nummer. Ook niet meer dan dat."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Pis. Gewoon, pis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik snap de haat ook niet, staan veel mindere nummers in de lijst.quote:Op maandag 30 december 2013 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dit best een aardig nummer. Ook niet meer dan dat.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Straks krijgen we nog Get Lucky van Daft Punk en nog twee keer Blof en twee keer Anouk...... jeej....![]()
![]()
Wa?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat hoor ik nooit.quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Weer blofpoker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Volgend uur wordt trouwens erg goed!![]()
Albatross Fleetwood Mac 1969
New Years Day U2 1983
Year Of The Cat Al Stewart 1977
Easy Livin' Uriah Heep 1973
Almost Cut My Hair Crosby, Stills, Nash & Young 1971
Purple Haze Jimi Hendrix 1967
Michel Anouk 2000
Mag Het Licht Uit De Dijk 1987
99 Luftballons Nena 1983
One Step Beyond Madness 1979
Eye In The Sky The Alan Parsons Project 1982
Prachtig Mooie Dag Daniel Lohues 2011
Unfinished Sympathy Massive Attack 1991
Eigenlijk zou 'July Morning' van Uriah Heep erin moeten... maar dit is ook niet verkeerd.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik dacht dat ik verkeerd zat in mijn Excelquote:
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Afscheidswals aan de waterleidingWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Deze van Blof moet ik ook niet
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Sterk uur ja behalve Anouk danquote:Op maandag 30 december 2013 14:38 schreef Molurus het volgende:
Albatross Fleetwood Mac 1969
New Years Day U2 1983
Year Of The Cat Al Stewart 1977
Easy Livin' Uriah Heep 1973
Almost Cut My Hair Crosby, Stills, Nash & Young 1971
Purple Haze Jimi Hendrix 1967
Michel Anouk 2000
Mag Het Licht Uit De Dijk 1987
99 Luftballons Nena 1983
One Step Beyond Madness 1979
Eye In The Sky The Alan Parsons Project 1982
Prachtig Mooie Dag Daniel Lohues 2011
Unfinished Sympathy Massive Attack 1991
Eigenlijk zou 'July Morning' van Uriah Heep erin moeten... maar dit is ook niet verkeerd.For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Daar komt mijn schip met appelen al aan"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
herinner me niet aan waterleidingenquote:Op maandag 30 december 2013 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Afscheidswals aan de waterleiding
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 14:38 schreef Molurus het volgende:
Albatross Fleetwood Mac 1969![]()
Year Of The Cat Al Stewart 1977![]()
![]()
Easy Livin' Uriah Heep 1973![]()
Purple Haze Jimi Hendrix 1967![]()
Eye In The Sky The Alan Parsons Project 1982![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |