Even lachen allemaal.quote:Op maandag 30 december 2013 14:40 schreef Elan het volgende:
Jhali die gaat autorijden nou ben blij dat ik niet in die regio woon.
Verkondigde onwaarheden betreur ik.quote:Op maandag 30 december 2013 14:40 schreef Etsu het volgende:
ik heb een rijbewijs en jullie niet
hihaho
Ik heb bijna alle rijbewijzen incl motor en groot.quote:Op maandag 30 december 2013 14:40 schreef Etsu het volgende:
ik heb een rijbewijs en jullie niet
hihaho
ik zag hem verdwijnen jaquote:Op maandag 30 december 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
hoh ik heb perrongeluk een post van elan verwijderd
aanstellerquote:Op maandag 30 december 2013 14:42 schreef Jhali het volgende:
ik wil eigenlijk gewoon voor automaat rijlessen maar dat mag ik niet van mn ouders
schakelen is kut
Straks moet je een lekkere jongen naar huis rijden. Krijg je meteen ongeluk. Het zou niet best zijn als je dit meent.quote:
Tja. Zo is Jhaliquote:Op maandag 30 december 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks moet je een lekkere jongen naar huis rijden. Krijg je meteen ongeluk. Het zou niet best zijn als je dit meent.
eigenlijk zou ik het met al zijn posts moeten doenquote:
Wederom een teken van je partijdigheid en zwakheid.quote:Op maandag 30 december 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
hoh ik heb perrongeluk een post van elan verwijderd
nee maar dan heb ik al mijn rijbewijs dat is wat andersquote:Op maandag 30 december 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks moet je een lekkere jongen naar huis rijden. Krijg je meteen ongeluk. Het zou niet best zijn als je dit meent.
stop maar danquote:Op maandag 30 december 2013 14:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee maar dan heb ik al mijn rijbewijs dat is wat anders
ik heb een paar keer gereden ergens achteraf met mijn vader om te oefenen en ik ben er gewoon heel slecht in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |