Even lachen allemaal.quote:Op maandag 30 december 2013 14:40 schreef Elan het volgende:
Jhali die gaat autorijden nou ben blij dat ik niet in die regio woon.
Verkondigde onwaarheden betreur ik.quote:Op maandag 30 december 2013 14:40 schreef Etsu het volgende:
ik heb een rijbewijs en jullie niet
hihaho
Ik heb bijna alle rijbewijzen incl motor en groot.quote:Op maandag 30 december 2013 14:40 schreef Etsu het volgende:
ik heb een rijbewijs en jullie niet
hihaho
ik zag hem verdwijnen jaquote:Op maandag 30 december 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
hoh ik heb perrongeluk een post van elan verwijderd
aanstellerquote:Op maandag 30 december 2013 14:42 schreef Jhali het volgende:
ik wil eigenlijk gewoon voor automaat rijlessen maar dat mag ik niet van mn ouders
schakelen is kut
Straks moet je een lekkere jongen naar huis rijden. Krijg je meteen ongeluk. Het zou niet best zijn als je dit meent.quote:
Tja. Zo is Jhaliquote:Op maandag 30 december 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks moet je een lekkere jongen naar huis rijden. Krijg je meteen ongeluk. Het zou niet best zijn als je dit meent.
eigenlijk zou ik het met al zijn posts moeten doenquote:
Wederom een teken van je partijdigheid en zwakheid.quote:Op maandag 30 december 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
nee maar dan heb ik al mijn rijbewijs dat is wat andersquote:Op maandag 30 december 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks moet je een lekkere jongen naar huis rijden. Krijg je meteen ongeluk. Het zou niet best zijn als je dit meent.
stop maar danquote:Op maandag 30 december 2013 14:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee maar dan heb ik al mijn rijbewijs dat is wat anders
ik heb een paar keer gereden ergens achteraf met mijn vader om te oefenen en ik ben er gewoon heel slecht in
quote:Op maandag 30 december 2013 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Wederom een teken van je partijdigheid en zwakheid.
Ik stem bij de volgende ronde nog liever op LR als modje die heeft tenminste de juiste competenties en is redelijk intelligent.
quote:Op maandag 30 december 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
is gewoon aanstellerijquote:Op maandag 30 december 2013 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Soms sluiten de rijlessen op elkaar aan. Dan rijdt iemand anders om bijv. 6 uur naar jou toe breng jij die gene naar huis, en rij jij weer naar iemand anders, en die brengt jou weer naar huis.quote:Op maandag 30 december 2013 14:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee maar dan heb ik al mijn rijbewijs dat is wat anders
ik heb een paar keer gereden ergens achteraf met mijn vader om te oefenen en ik ben er gewoon heel slecht in
o god dat wist ik nietquote:Op maandag 30 december 2013 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Soms sluiten de rijlessen op elkaar aan. Dan rijdt iemand anders om bijv. 6 uur naar jou toe breng jij die gene naar huis, en rij jij weer naar iemand anders, en die brengt jou weer naar huis.
quote:Op maandag 30 december 2013 14:46 schreef Elan het volgende:
Ik ga een ei baken.
Terwijl ik de dooier kapot prik zal ik aan Tjacka denken.
Ik ga een ei baken.
Weet je nietquote:Op maandag 30 december 2013 14:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
o god dat wist ik nietmaar ik moet om 9 uur 's ochtends doordeweeks dus zal wel niet
Ik ga een ei baken.
Wacht met smart schatje.quote:Op maandag 30 december 2013 14:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
nouja ik zal verslag uitbrengen in ieder geval
Je bent mod. Ik durf je geen ongelijk te geven.quote:Op maandag 30 december 2013 14:47 schreef Tjacka het volgende:
ik snap niet dat mensen op mij serieus blijven reageren
maar dat terzijde
ik heb nog steeds geen vrij gekregen van mijn werkquote:Op maandag 30 december 2013 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent mod. Ik durf je geen ongelijk te geven.
Stop met werken dan. Er zijn mensen met 2x jouw maandloon in de uitkering.quote:Op maandag 30 december 2013 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen vrij gekregen van mijn werk
quote:Op maandag 30 december 2013 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stop met werken dan. Er zijn mensen met 2x jouw maandloon in de uitkering.
ooooooooowwww lrquote:Op maandag 30 december 2013 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dit zet mij wel tot denkenquote:Op maandag 30 december 2013 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |