Bon Jovi maakt gewoon heerlijke top nummers! Lekker commercieel en goed in het gehoor liggend.quote:Op maandag 30 december 2013 14:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Door dat nummer neem ik Bon Jovi nooit meer serieus, als ik dat al deed
Zit wat in, maar dat deed heb ik ook nooit meer gedaan daarnaquote:Op maandag 30 december 2013 14:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Door dat nummer neem ik Bon Jovi nooit meer serieus, als ik dat al deed
Dat had Paul McCartney moeten doen inderdaad.quote:
Doe mij Dr Alban maar.quote:Op maandag 30 december 2013 14:07 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Bon Jovi maakt gewoon heerlijke top nummers! Lekker commercieel en goed in het gehoor liggend.
Die is wel een beetje fout jaquote:Op maandag 30 december 2013 14:07 schreef FritsFlits het volgende:
Vooral die trage versie van It's My Life
Ja, maar alles is eigenlijk wel al te vet. Die cake gebakken met roomboter of spritsen is al te erg.quote:
En dat kutlied van Livequote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef TradeMarkie het volgende:
En door alain clark dit uur springt Bløf er ineens positiever uit
Nee Always en Bed of Roses zijn topplatenquote:Op maandag 30 december 2013 14:07 schreef FritsFlits het volgende:
Vooral die trage versie van It's My Life
zeker. Straks nog maar ff breaking bad kijkenquote:
Purequote:Op maandag 30 december 2013 14:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee Always en Bed of Roses zijn topplaten
Die schiet altijd raakquote:
Beetje maar.quote:Op maandag 30 december 2013 14:09 schreef Molurus het volgende:
Eerste half uur is duidelijk beter dan de tweede.
Of Boesquote:Op maandag 30 december 2013 14:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zeker. Straks nog maar ff breaking bad kijken
Ik snap ineens waarom ik vrijgezel ben...als mijn vriend dat zou doenquote:Op maandag 30 december 2013 14:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Pureals je romantisch met je vriendin op de bank ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |