Moet vriendin niet met haar kuthond langskomen!quote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
Moet je maar niet van die kutkatten houdeneigen schuld.
Honden zijn lief en niet kut dus wat jij zegt is klinkklare onzinquote:Op maandag 30 december 2013 14:18 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Moet vriendin niet met haar kuthond langskomen!
Ik vind beide overigens lief. Katten zijn niet kut.quote:Op maandag 30 december 2013 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Honden zijn lief en niet kut dus wat jij zegt is klinkklare onzin
Vaak wel.quote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik vind beide overigens lief. Katten zijn niet kut.
Zelf over die hond heen pissen, dan leren ze het wel af.quote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Met de kop er doorheen wrijven.
Ja dit dus.quote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zelf over die hond heen pissen, dan leren ze het wel af.
quote:Op maandag 30 december 2013 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Honden zijn lief en niet kut dus wat jij zegt is klinkklare onzin
quote:
quote:
Je hoofd in een spoiler.quote:
Zal ik zeker doen indien ik die een keer post hier.quote:
Mijn kat is niet gewend met honden, buiten loopt ie er met een grote boog om heen en dit was zijn 2de keer binnen met nu een drukke hond die ook nog eens zijn territorium onderzeikt.quote:Op maandag 30 december 2013 14:51 schreef Chai het volgende:
Wtf, wij hebben ook een oude hond die het ongeveer 1x per maand niet droog weet te houden, maar dan gaan de katten niet gelijk overal pissen![]()
Laten we hopen van nietquote:Op maandag 30 december 2013 14:54 schreef jogy het volgende:
En dan trekt die bende ook nog eens in het parket, eeuwige pisgeur. Merk je trouwens pas wanneer je een weekje weg bent geweest en daarna weer het huis in gaat omdat je er redelijk snel aan went.
en trap die hond naar buitenquote:Op maandag 30 december 2013 14:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Laat haar dan de pis opruimen
Als ik een pik had, had ze me kunnen pijpen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:21 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Jouw vriendin moet wel heel goed kunnen pijpen, dat je zelfs de pis van haar hond voor haar opruimt.
Zoals ik al eerder zei krijgt niemand mijn huis schoon zoals ik het schoon krijg. Ik had dr best het op kunnen laten ruimen, maar had het alsnog zelf over gedaan.quote:Op maandag 30 december 2013 23:09 schreef cajunmoony het volgende:
Jij ruimt dat op ipv je vriendin? Oh my! Volgende x laat je haar t zelf maar doen. Hoop wel voor je dat die geur echt weg is.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Als ik een pik had, had ze me kunnen pijpen.
En ik ben de enige die de vloer hier schoon krijgt zoals ik het wil. Of er nou hondenpis van een ander ligt of niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |