Nee dat is niet dom, dat is heel slim, ik ben het ook aan het maken, heb alleen nog maar 3 dingenquote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef Jhali het volgende:
ik heb trouwens serieus wel een soort van lijstje met dingen die ik in 2014 sowieso wil doenis dat dom?
Juni denk ik.quote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef supersof het volgende:
ryan wanneer kwam je voor het eerst in jng?
Wil je mijne weten? Misschien heb je er wel wat aanquote:Op maandag 30 december 2013 14:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dat is niet dom, dat is heel slim, ik ben het ook aan het maken, heb alleen nog maar 3 dingen
vertelquote:Op maandag 30 december 2013 14:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wil je mijne weten? Misschien heb je er wel wat aan
quote:Op maandag 30 december 2013 14:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wil je mijne weten? Misschien heb je er wel wat aan
Uiteraard. Sterker nog, je Wasteland gezicht heeft zich juist bewezen na je penisfoto'squote:Op maandag 30 december 2013 14:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
accepteer je ook mijn tweede gezicht
al zal dat best handig zijn trouwens
misschien is die minder lelijk
xd xd
GA JIJ EENS BIJ JE ZELF TE RADEN MANquote:Op maandag 30 december 2013 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je eigen kloon die je net 12 uur gehad hebt krijgt meer waardering dan jij zelf. Ga nou eens serieus bij je zelf te rade wie je wilt zijn man gekkie.
waarom luister je dat?quote:
Daar geld voor krijgen?quote:Op maandag 30 december 2013 14:11 schreef supersof het volgende:
mijn broertjes mogen voor 50 euro vuurwerk uitzoeken
ik wil 25 euro contant pls nu
ik vroeg of mijn vader me wilde sponsoren met nieuwjaarsduikquote:Op maandag 30 december 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar geld voor krijgen?
verwende krengetjes
Ik kreeg altijd 100 euroquote:Op maandag 30 december 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar geld voor krijgen?
verwende krengetjes
ik snap het wel, in het dorp waar hij woont zou ik ook naar de fles grijpenquote:Op maandag 30 december 2013 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GA JIJ EENS BIJ JE ZELF TE RADEN MAN
je bent godverdomme 30, je hebt geen vriendin, je hebt geen werk, je hebt een alcoholverslaving, en vraagt aan minderjarige meisjes op een forum om naaktfoto's. je hebt al verschillende mensen op fok langs je deur gehad. en je probeert een onzekere mod van 20 af te kraken en hem te laten huilen. (wat elke avond lukt trouwens).
jaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je naar de Jumbo gaat.
jouw UI is ook wel schattig.
ik eerder naar de glockquote:Op maandag 30 december 2013 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik snap het wel, in het dorp waar hij woont zou ik ook naar de fles grijpen
Aan het werk?quote:
Wel van gehoord, al jaren niet meer gehadquote:Op maandag 30 december 2013 14:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nooit gehoord van kerstvakantie? Bestaat al tijdje.
Luxepaardjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |