Wat dat betreft is het al snel te moeilijk voor mensen geloof ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:48 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij wat hier al eerder is gezegd: een naam is zo persoonlijk, dat moet echt jullie keuze zijn.
Als ik jullie wel een andere tip mag geven: wij willen zoveel mogelijk voorkomen dat onze dochter/zoon iedere keer bij iedere kennismaking/inschrijving/instantie zijn of haar naam moet spellen en het ondanks dat continue verkeerd geschreven gaat worden.
Ik denk dat Nathanaël voor veel mensen best pittig gaat zijn om in 1 keer goed te gokken
(maar ook dat is een persoonlijke keuze hoe vervelend je dat voor hem/haar gaat vinden)
Ja, maar toch is voor velen mijn naam lastigquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:29 schreef laziness het volgende:
Jouw naam is toch vrij bekend en niks moeilijks aan?
Minus???? Is dat een naam?quote:Op zondag 5 januari 2014 09:25 schreef Limone het volgende:
Rein, Kees, Willem, Koos, Kobus, Piet, Jaap, Klaas, Minus, Joop.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:10 schreef Leandra het volgende:
Opa en Oma.... die haar het gevoel willen geven dat ze een van hen is?
Soms maakt het ook helemaal niet uit, want sommige mensen interesseert het kennelijk niet hoe een naam geschreven moet worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:38 schreef mignonne het volgende:
Daarom. Je kunt met alles rekening willen houden als ouder. En persoonlijk ben ik geen enorme fan van rare/aparte schrijfwijzen. Maar je bent met een eenvoudige naam of normale schrijfwijze ook niet bepaald verzekerd van niet hoeven te spellen.
ja, goed voor de hechtingquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze blijft plakken
Hahaha! Ja zoietsquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:13 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
come to our side! We have kukident
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |