Haha ja maar het is nog even afwegen of die namen gewoon leuk zijn of echt tofquote:Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef Leandra het volgende:
Als je er twee had die je allebei op de lijst had dan ben je toch klaar? Of krijg je een drieling?
Goed ideequote:Op maandag 30 december 2013 16:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Zulke dingen lijken ook regiogebonden heb ik het idee. Misschien dat je daar nog naar zou kunnen kijken. In mijn (extended) omgeving zijn een miljoenmiljard Sophies/Sofies geboren in de afgelopen paar jaar, maar geen of een enkele Emma of Julia.
Kan ze sowieso wel delen (of iig een aantalquote:Op maandag 30 december 2013 17:29 schreef Dyre het volgende:
Voorbeeldjes Chanty?
Als ze toch niet door de eerste selectie gekomen zijn kan je ze hier wel delen
Met snorquote:Op maandag 30 december 2013 18:17 schreef Dyre het volgende:
Bij Fernando zie ik een dikke spanjaard voor meSorry voor je vriend
Je bent niet de enigequote:Op maandag 30 december 2013 18:17 schreef Dyre het volgende:
Bij Fernando zie ik een dikke spanjaard voor meSorry voor je vriend
(edit: oh, man zie ik)
Wij hebben wel een beetje dezelfde smaakWat vind je van Jasper of Timo?
quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef Fee-nix het volgende:
Als je Jasper overweegt... ik vind Jesper net wat leuker/origineler/stoerder/liever![]()
.
komt van de jespers die ik ken denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Huh? Jesper tokkie?Dat vind ik echt nog niet bijna.
Oh dat sowieso, de naam staat ook niet op mijn shortlist. Maar was/ben wel verbaasd over je associatiequote:Op maandag 30 december 2013 20:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
komt van de jespers die ik ken denk ik
valt bij mij in t rijtje joey/mike/bradley/jayden... maar hey, ieder zn smaak hè?
wat ik zeg: dat komt van de cominaties van jongetjes die ik in t echt ken.quote:Op maandag 30 december 2013 20:24 schreef Fee-nix het volgende:
Nou, ik ben ook zeer verbaasd over die associatie. En al helemaal met dat rijtje wat je noemt
.
Ik heb inderdaad een echte. En we zijn verre van tokkie.
Zo hebben wij het ook aangepaktquote:Op maandag 30 december 2013 16:36 schreef Leandra het volgende:
Als je er twee had die je allebei op de lijst had dan ben je toch klaar? Of krijg je een drieling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |