dat valt toch wel mee? de wii is er al behoorlijk lang voordat er eens wat anders bijkwam.quote:Op maandag 30 december 2013 13:37 schreef PureEvil het volgende:
Nou schiet ook niet op dan..... :/
Ik vind dat ze wel heel erg zijn doorgeslagen bij Nintendo. Onderhand elk jaar een nieuwe console...
ho, je kan wel gamecube spellen spelen op de wii, maar dan moet je wel ook de bijpassende controllers en memorycards hebben (door ervaring wijs gewordenquote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef Pvoesss het volgende:
Welnee, de wii kwam uit in 2006. De opvolger die er nu is dat is de Wii-U.
De Wii en de DS serie zijn allemaal achterwaarts compatible dus je kan de oudere spellen gewoon spelen. De Wii-mini is een goede tegenhanger voor mensen die wel nog de Wii-spellen willen spelen maar geen snufjes of andere dingen willen.
Ik kan al mijn oude spellen van toen ik jong was dus ook gewoon spelen op de huidige Handhelds van Nintendo. Dat ze nu ook een groter scherm kunnen hebben of een 3D versie is leuk maar het is verder niets nieuws en ze verplichten je ook niet om de nieuwe generatie te kopen om de spellen te kunnen spelen.
Ja dat mag, je mag kiezen om het zelf te doen, of om mij de rechten te geven in een gesloten topic te edittenquote:Op maandag 30 december 2013 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Arg! Mag betaald betaalT worden in je quote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2013 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat mag, je mag kiezen om het zelf te doen, of om mij de rechten te geven in een gesloten topic te editten
Ja, er mist wel een boel aan maar een nieuwe wii is lastig te vinden.quote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef mikoxx het volgende:
hmm.. ok. En de mini is ook gewoon aan te sluiten op tv enzo?
Ja, het maakt mij niet uit, maar we weten natuurlijk dat er ooit 3 FB-topics vol gezeik komt als je het wel doet hèquote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik pech gehad.Had ik het maar meteen goed moeten doen.
Ja want dan ga ik weer echt steigerenquote:Op maandag 30 december 2013 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het maakt mij niet uit, maar we weten natuurlijk dat er ooit 3 FB-topics vol gezeik komt als je het wel doet hè
quote:Op maandag 30 december 2013 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het maakt mij niet uit, maar we weten natuurlijk dat er ooit 3 FB-topics vol gezeik komt als je het wel doet hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |