dat valt toch wel mee? de wii is er al behoorlijk lang voordat er eens wat anders bijkwam.quote:Op maandag 30 december 2013 13:37 schreef PureEvil het volgende:
Nou schiet ook niet op dan..... :/
Ik vind dat ze wel heel erg zijn doorgeslagen bij Nintendo. Onderhand elk jaar een nieuwe console...
ho, je kan wel gamecube spellen spelen op de wii, maar dan moet je wel ook de bijpassende controllers en memorycards hebben (door ervaring wijs gewordenquote:Op maandag 30 december 2013 13:41 schreef Pvoesss het volgende:
Welnee, de wii kwam uit in 2006. De opvolger die er nu is dat is de Wii-U.
De Wii en de DS serie zijn allemaal achterwaarts compatible dus je kan de oudere spellen gewoon spelen. De Wii-mini is een goede tegenhanger voor mensen die wel nog de Wii-spellen willen spelen maar geen snufjes of andere dingen willen.
Ik kan al mijn oude spellen van toen ik jong was dus ook gewoon spelen op de huidige Handhelds van Nintendo. Dat ze nu ook een groter scherm kunnen hebben of een 3D versie is leuk maar het is verder niets nieuws en ze verplichten je ook niet om de nieuwe generatie te kopen om de spellen te kunnen spelen.
Ja dat mag, je mag kiezen om het zelf te doen, of om mij de rechten te geven in een gesloten topic te edittenquote:Op maandag 30 december 2013 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Arg! Mag betaald betaalT worden in je quote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2013 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat mag, je mag kiezen om het zelf te doen, of om mij de rechten te geven in een gesloten topic te editten
Ja, er mist wel een boel aan maar een nieuwe wii is lastig te vinden.quote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef mikoxx het volgende:
hmm.. ok. En de mini is ook gewoon aan te sluiten op tv enzo?
Ja, het maakt mij niet uit, maar we weten natuurlijk dat er ooit 3 FB-topics vol gezeik komt als je het wel doet hèquote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Dan heb ik pech gehad.Had ik het maar meteen goed moeten doen.
Ja want dan ga ik weer echt steigerenquote:Op maandag 30 december 2013 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het maakt mij niet uit, maar we weten natuurlijk dat er ooit 3 FB-topics vol gezeik komt als je het wel doet hè
quote:Op maandag 30 december 2013 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het maakt mij niet uit, maar we weten natuurlijk dat er ooit 3 FB-topics vol gezeik komt als je het wel doet hè
Wow!quote:
wow wat is ie alweer groot! En wat een cutie <3quote:Op maandag 30 december 2013 14:36 schreef Leandra het volgende:
Voor de duidelijkheid: meneer speelde met rood, ik met blauw, en ja.... je moet dat groen en blauw net zo zien als op een normaal Monopolyspel
Kijk hem mijn zijn geld tellen sorteren![]()
[ afbeelding ]
Het scheelt wel dat ik ook alle tijd en ruimte heb om alleen met hem een spelletje te spelen, rustig te tellen hoeveel er betaald moet worden enz.quote:Op maandag 30 december 2013 14:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wow!
Dat zie ik leyla echt niet doen.
nou echt wel. dat mis ik toch wel een beetjequote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef Ticootje het volgende:
Een goede rel is echt al lang geleden.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou echt wel. dat mis ik toch wel een beetje
waar zijn al die reldellen van vroegah gebleven?
ja maar jij bent tegenwoordig ook niet meer op te fokkenquote:
Nee, op FB tief ik iedereen weg en er uit, klaaaaar, ik hou van FBquote:Op maandag 30 december 2013 15:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar jij bent tegenwoordig ook niet meer op te fokken
ik normaal ook hoor, maar L. was een ongelukje (zoals dat heel onsympathiek heet) maar vanaf de positieve test was hij zeer gewenst.quote:Op maandag 30 december 2013 15:10 schreef moussy het volgende:
Zelfs dat doe ik niet, gewoon *plop* ik ben je zat deleteIk word oud
WTF, wat een nonargumentquote:Op maandag 30 december 2013 15:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb me op facebook maar een keer flink laten gaan
en daarna natuurlijk meteen diegene verwijderd en geblokkeerd
man man wat was ik boos (en als ik er aan terugdenk word ik weer boos)
wat een akelig lesbische fundamentalist was dat zeg![]()
ik heb absoluut niets tegen lesbische stellen, echt niet, maar als die me gaan vertellen dat lesbische vrouwen betere moeders zijn omdat hun kinderen in elk geval gewenst zijn, komt bij mij de stoom uit mijn oren!
en dat dan niet een maal maar vele malen op facebook knallen
Mijn oudste was ook een ongelukje (en ook niet bepaald gewenst zeg maar, want ik stond er alleen voor), maar dat ik nu voor de jongste (gepland, gewenst) een betere moeder ben ligt denk ik meer aan het feit dat ik ouder ben en de ervaring al heb dan aan wat anders.quote:Op maandag 30 december 2013 15:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik normaal ook hoor, maar L. was een ongelukje (zoals dat heel onsympathiek heet) maar vanaf de positieve test was hij zeer gewenst.
en dan vallen die lesbofundamentalistische posts wel eens op een verkeerd moment binnen en dan wil mijn inner viswijf wel eens opspelen
quote:[b]Op maandag 30 december 2013 15:09 schreef lady-wrb
ik heb absoluut niets tegen lesbische stellen, echt niet, maar als die me gaan vertellen dat lesbische vrouwen betere moeders zijn omdat hun kinderen in elk geval gewenst zijn, komt bij mij de stoom uit mijn oren!
quote:Op maandag 30 december 2013 15:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou echt wel. dat mis ik toch wel een beetje
waar zijn al die reldellen van vroegah gebleven?
Be, àlvast gefeliciteerd met S. Ik denk dat ik het morgen vergeet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Leandra op 30-12-2013 19:58:55 ]
Ik heb de mijne net een week geleden verkocht. Met zapper en spellen etcquote:Op maandag 30 december 2013 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee? de wii is er al behoorlijk lang voordat er eens wat anders bijkwam.
ik heb mijn kind dit jaar verblijd met een nes uit de jaren 80.
hij is helemaal gek op de jaren 80. zelfs de muziek kent hij en vindt hij tof.
en sinds hij een documentaire over gaudi heeft gezien, wil hij heel graag naar barcelona om de sagrada familia te bezoeken.
nu stond dat ook al heen lang bij mij op de verlanglijst (naast de kerstmarkt in valkenburg, maar die kan nu dus afgestreept worden) dus ik denk dat ik daar maar eens voor ga sparen.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:55 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Be, àlvast gefeliciteerd met S. Ik denk dat ik het morgen vergeet.Fijne dag!
quote:Op maandag 30 december 2013 18:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb de mijne net een week geleden verkocht. Met zapper en spellen etc
Hij heeft hier op fok gestaan in een centrAal games v&a topic. Wel ff geleden, dat welquote:Op maandag 30 december 2013 18:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]en dat zeg je nu pas
ik had nog wel wat spellen erbij gewild
Maar mp staat vol met spellenquote:Op maandag 30 december 2013 18:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]en dat zeg je nu pas
ik had nog wel wat spellen erbij gewild
daar kijk ik eigenlijk nooit opquote:Op maandag 30 december 2013 18:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij heeft hier op fok gestaan in een centrAal games v&a topic. Wel ff geleden, dat wel
dat is wel zo, maar toch vind ik het via hier iets betrouwbaarderquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 18:05 schreef Leandra het volgende:
Thnx dames, hij heeft dan ook een goed voorbeeld.... de oudste is namelijk ook leuk
Op onze trouwdag, 2 brothers on the 1st floor:
quote:Op maandag 30 december 2013 18:05 schreef Leandra het volgende:
Thnx dames, hij heeft dan ook een goed voorbeeld.... de oudste is namelijk ook leuk
Op onze trouwdag, 2 brothers on the 1st floor:Je oudste is ook een leukerd, zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
terecht!quote:Op maandag 30 december 2013 19:34 schreef Leandra het volgende:
Thnx, ik ben ook erg trots op m'n beide knullen
Ja, ze zijn erg dol op elkaar, als je aan de een komt, kom je aan de anderquote:Op maandag 30 december 2013 19:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
terecht!
die foto straalt ook uit dat ze het samen goed kunnen vinden; dat is ook zo, toch?
Dat was zo enorm leuk om te zien toen ik aan het oppassen wasquote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze zijn erg dol op elkaar, als je aan de een komt, kom je aan de ander
quote:Op maandag 30 december 2013 19:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze zijn erg dol op elkaar, als je aan de een komt, kom je aan de ander
al krijg ik er geld bijquote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef amaranta het volgende:
Iemand interesse in een 2=1 kaartje voor Sauna de Veluwe in Lunteren?
Wie het eerst komt....
Daar heb ik dan weer geen last van gehad.quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
al krijg ik er geld bij
ik ben er geweest. de trein rijdt nog net niet over je handdoekje heen
Toch nog een gaatje gevonden om be nu echt te feliciteren met S. Zes jaar alweer, wow.quote:
Hij lijkt echt op mijn parttime-buurjongetjequote:Op maandag 30 december 2013 14:36 schreef Leandra het volgende:
Voor de duidelijkheid: meneer speelde met rood, ik met blauw, en ja.... je moet dat groen en blauw net zo zien als op een normaal Monopolyspel
Kijk hem mijn zijn geld tellen sorteren![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat is ook weer zo'n opvoeddilemmaquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:37 schreef livelink het volgende:
Dat vergde wel weer enige opvoedingsvaardigheden. Ik zei dat ze dat niet mochten afsteken, waarbij Katja natuurlijk meteen in de stress zat omdat ik onaardig tegen haar vriendin deed. Gelukkig reageerde het vriendinnetje een stuk relaxter.
ga jij eigenlijk utopia volgen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd BE! Ik zat het me vanmorgen nog af te vragen of hij nou 5 of 6 werd. Maar 6 dus.wat een knul ff snel
Mijn oudste is net vertrokken om bij een vriend oud en nieuw te vieren. De andere twee zijn net vertrokken om carbid te schieten. En ik voel me een bejaarde![]()
![]()
Vanochtend benut om de woonkamer te sausen. Zometeen oliebollen bakken. Dus ik weet wie er om 20.00 zit te knikkebollen voor de tv.
ik ben er nog niet uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |