SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wij hebben het een keer gedaan als bedrijfsuitje.
Was echt tof alleen jammer dat mijn voormalige manager niet per ongeluk voor mijn geweer liep.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vorige topic toch nog in 2013 vol geraakt
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Italiaans blijft toch de mooiste taal
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Echt wel jonguh.
Wat een slechte cover van Boyzone dit
Nu komt een prachtig nummer.en het zijn nog moffen ook.
dat nummer ernaquote:Op maandag 30 december 2013 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu komt een prachtig nummer.en het zijn nog moffen ook.
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhFeyenoord Rotterdam![]()
Zojuist even mijn sigaren klaargelegd voor morgenavond. Had nog 8 Cohiba's en 6 Romeo y Juliette's liggen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan natuurlijk niet tippen aan dit pareltje:quote:
Godverdommequote:Op maandag 30 december 2013 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet tippen aan dit pareltje:
[ afbeelding ]
Van die sentimentele mensen die volgend jaar stemmen op die gast die dit jaar bij Ruud de Wild dat nummertje heeft gezongen voor die nieuwslezeres
Ja, ik ben zijn naam even kwijt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb geen idee over wie je het hebt.quote:Op maandag 30 december 2013 12:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Van die sentimentele mensen die volgend jaar stemmen op die gast die dit jaar bij Ruud de Wild dat nummertje heeft gezongen voor die nieuwslezeresmisschien maar goed ook?
Godver, nou moet ik het nog gaan opzoeken ookquote:Op maandag 30 december 2013 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over wie je het hebt.misschien maar goed ook?
E: gevonden, Niels Geusebroek
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, nou moet ik het nog gaan opzoeken ook
E: gevonden, Niels Geusebroek![]()
Die staat ook in de lijst rond de 1100.quote:Op maandag 30 december 2013 12:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, nou moet ik het nog gaan opzoeken ook
E: gevonden, Niels Geusebroek![]()
Serieus?quote:Op maandag 30 december 2013 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die staat ook in de lijst rond de 1100.![]()
Dat kon er ook nog wel bijquote:Op maandag 30 december 2013 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die staat ook in de lijst rond de 1100.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Superstitionquote:
Ik vind dat jullie wel minder mogen klagen over de lijst want je kan er toch niks aan veranderen.![]()
Dat is juist de charme van de top 2000.quote:Op maandag 30 december 2013 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Superstition
Ik vind dat jullie wel minder mogen klagen over de lijst want je kan er toch niks aan veranderen.
Lekker zeiken over de plaatsen van bepaalde nummers en er over discussieren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit is mijn voorspel nummertje.quote:Op maandag 30 december 2013 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit nummer in GH nog gezongen (dat was best wel moeilijk) maar ik had nog best een goede score.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ongelofelijk.quote:niks nuttigers te doen volgens mij.
American Pie of Pinball Wizard?quote:Op maandag 30 december 2013 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer heb ik ook gezongen in GH maar dat was echt heel moeilijk. Zoveel tekstRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die er nu op is.quote:Op maandag 30 december 2013 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
American Pie of Pinball Wizard?
American Pie dus.. in GH wordt whisky gecensureerd. En nu slaan ze een heel groot stuk van het nummer over![]()
![]()
Van ons belastinggeldquote:Op maandag 30 december 2013 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ongelofelijk.niks nuttigers te doen volgens mij.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Diamanti dus vervangen voor Di Natale.
Finale Serie A-Cup. 1-1 stand, 85e minuut. Ik ben in de aanval. Balo haalt de bal op, Hamsik speelt hem in. Balo houdt de bal vast, kapt een paar keer, Di Natali als een malle langs Balo de diepte in en Balo weet het gaatje te vinden voor een passje tussen 2 verdedigers door. Di Natale schiet de bal vervolgens snoeihard in de kruising. En Potsie kan weer een cup in zijn galerij bij zetten.
I love it when a plan comes together
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Di Natale is echt een baas inderdaad. Maar op het moment verkies ik Tevez boven hem op de CAM. De schoten van Tevez zijn iets harder en hij is ook wat sterker aan de bal. Maar zo veel scheelt het niet.quote:Op maandag 30 december 2013 12:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Diamanti dus vervangen voor Di Natale.
Finale Serie A-Cup. 1-1 stand, 85e minuut. Ik ben in de aanval. Balo haalt de bal op, Hamsik speelt hem in. Balo houdt de bal vast, kapt een paar keer, Di Natali als een malle langs Balo de diepte in en Balo weet het gaatje te vinden voor een passje tussen 2 verdedigers door. Di Natale schiet de bal vervolgens snoeihard in de kruising. En Potsie kan weer een cup in zijn galerij bij zetten.
I love it when a plan comes together![]()
Ik heb Tevez in mijn Argentijnse team, bevalt daar ook prima als spits.quote:Op maandag 30 december 2013 12:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Di Natale is echt een baas inderdaad. Maar op het moment verkies ik Tevez boven hem op de CAM. De schoten van Tevez zijn iets harder en hij is ook wat sterker aan de bal. Maar zo veel scheelt het niet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben benieuwd wie hier morgenavond om 0:00 als eerste post.
Al heb ik al enig idee.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ikke niet.quote:Op maandag 30 december 2013 13:10 schreef Lindgren. het volgende:
Al heb ik al enig idee.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
naar de erasmusbrug oid denk ik'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat dacht je van oliebollen eten, champagne drinken en vuurwerk afsteken?quote:Op maandag 30 december 2013 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nog niet eens wat ik ga doen morgenavond.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je al met Scocco gespeeld? Die lijkt mij erg goed..quote:Op maandag 30 december 2013 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Tevez in mijn Argentijnse team, bevalt daar ook prima als spits.
[ afbeelding ]![]()
Vuurwerkquote:Op maandag 30 december 2013 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat dacht je van oliebollen eten, champagne drinken en vuurwerk afsteken?Dat heb ik nog nooit afgestoken. Ik schrik me ook elke keer rot als iemand weer iets afsteekt. Verder drink ik ook geen alcohol dus het wordt een hele saaie oud en nieuw.
![]()
Die gast was me nog helemaal niet opgevallenquote:Op maandag 30 december 2013 13:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je al met Scocco gespeeld? Die lijkt mij erg goed..
Prima stats ja...maar geen shiny
Als hij een IF krijgt wil ik die best eens proberen. Argentijnen hebben een aantal prima spitsen. Aguero, Tevez, Milito en Higuain speelt ook best lekker. Dat is wel moordende concurrentie voor hem
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Conclusie: jij gaat je toeleggen op oliebollen eten. Ook primaquote:Op maandag 30 december 2013 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
VuurwerkDat heb ik nog nooit afgestoken. Ik schrik me ook elke keer rot als iemand weer iets afsteekt. Verder drink ik ook geen alcohol dus het wordt een hele saaie oud en nieuw.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
na oud en nieuw is het diksonic2quote:Op maandag 30 december 2013 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Conclusie: jij gaat je toeleggen op oliebollen eten. Ook prima
300 oliebollen opFeyenoord Rotterdam![]()
Aguero is krankzinnig duur, Tevez heeft high/high en Milito/Higuain geen skills.quote:Op maandag 30 december 2013 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast was me nog helemaal niet opgevallen
Als hij een IF krijgt wil ik die best eens proberen. Argentijnen hebben een aantal prima spitsen. Aguero, Tevez, Milito en Higuain speelt ook best lekker. Dat is wel moordende concurrentie voor hem
Maar hij lijkt me ook een goede CAM voor 451, daar ga ik hem in gebruiken denk ik![]()
![]()
Ik vind High/High best prima (Balo vind ik ook fijn spelen), en altijd lekker om er een afmaker bij te hebben. Montillo als CAM speelt ook erg fijn, moet ik zeggenquote:Op maandag 30 december 2013 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Aguero is krankzinnig duur, Tevez heeft high/high en Milito/Higuain geen skills.
Maar hij lijkt me ook een goede CAM voor 451, daar ga ik hem in gebruiken denk ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan moeten we die wel hebben. Verder weet ik nog niet wat ik na 12 uur ga doen. Ik heb net even gekeken en mijn eerste post dit jaar was om 12 uur 's middags. Reemi was de eerste die iets postte na 12 uur.quote:Op maandag 30 december 2013 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Conclusie: jij gaat je toeleggen op oliebollen eten. Ook prima![]()
Jij bent zo'n autist die per se glimmende kaartjes moet hebben?quote:Op maandag 30 december 2013 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast was me nog helemaal niet opgevallen
Jullie hebben toch zeker wel oliebollen met oud en nieuw?quote:Op maandag 30 december 2013 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moeten we die wel hebben. Verder weet ik nog niet wat ik na 12 uur ga doen. Ik heb net even gekeken en mijn eerste post dit jaar was om 12 uur 's middags. Reemi was de eerste die iets postte na 12 uur.
En shit, was ik dat echt?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
IF Balotelli moet ik ook nog iets mee maken ja, zit nu net als IF Boateng en SIF Rodriguez een beetje voor niks in mijn club te wachten tot ik er iets mee doequote:Op maandag 30 december 2013 13:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind High/High best prima (Balo vind ik ook fijn spelen), en altijd lekker om er een afmaker bij te hebben. Montillo als CAM speelt ook erg fijn, moet ik zeggen
Mara de enige high/high spits die ik heb gehad was Cavani en die vond ik kut (helaas, 1 van mijn favoriete spelers IRL).![]()
Bij voorkeur wel jaquote:Op maandag 30 december 2013 13:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij bent zo'n autist die per se glimmende kaartjes moet hebben?
Ik heb wel een paar nonglimmers hoor: Konko, Ansaldi en Perez.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ookquote:Op maandag 30 december 2013 13:10 schreef Lindgren. het volgende:
Al heb ik al enig idee.
Morgen nog een paar tassen gratis vuurwerk.
Dit nummer is alleen bekend door die remix maar ik vind het origineel mooier. Het was geen hit maar toch zo hoog in de top 2000![]()
![]()
Die is wel sexy.quote:Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef Fuszy het volgende:
heerlijk hoe iedereen wacht op de gitaar
deze is nog beter.
Sultans of Swing vind ik iets lekkerder.
Ja die kan overal voorin uit de voeten.quote:Op maandag 30 december 2013 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Tevez in mijn Argentijnse team, bevalt daar ook prima als spits.
[ afbeelding ]
Heb net IF Balo maar verkocht. Zet ik NIF Balo er een keer in, prikt hij er gelijk 2 in...![]()
Zoals Albert Verlinde.quote:Op maandag 30 december 2013 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Doet het goed bij de songfestivalnichten
quote:Op maandag 30 december 2013 13:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja die kan overal voorin uit de voeten.
Heb net IF Balo maar verkocht. Zet ik NIF Balo er een keer in, prikt hij er gelijk 2 in...
Je hebt vast geen winst op hem gemaakt. Prijs van IF Balo doet het nog niet best...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lang niet gezien. In de het slipjestream van Toefjes vertrokken?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij dit nummer denk ik aan een gecastreerde kerel.quote:Op maandag 30 december 2013 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij dit nummer denk ik aan de Family Guy-aflevering dat ze die clip nadoenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik probeerde net die hoge noot te halen maar dat is niet heel goed voor mijn stem. Ik kan overigens niet zingen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij dit nummer denk ik aan een gecastreerde kerel.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik probeerde net die hoge noot te halen maar dat is niet heel goed voor mijn stem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
[..]
Ik probeerde net die hoge noot te halen maar dat is niet heel goed voor mijn stem. Ik kan overigens niet zingen.
Misschien maar niet meer doen dan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[..]
Ik probeerde net die hoge noot te halen maar dat is niet heel goed voor mijn stem. Ik kan overigens niet zingen.
Volgens mij heb jij wel een gouden keel.quote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had het graag op willen nemen maar dat heb ik niet gedaan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet van het bier in ieder geval...quote:Op maandag 30 december 2013 14:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel een gouden keel.
moet ook wel met die golden showersquote:Op maandag 30 december 2013 14:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel een gouden keel.
Feyenoord Rotterdam![]()
Allemaal onder werktijdquote:Op maandag 30 december 2013 14:16 schreef Zhano het volgende:
Trapz, Potsie en de rest pedede...Samen een heel topic volgescheten terwijl ik lag te tukken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |