SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wij hebben het een keer gedaan als bedrijfsuitje.
Was echt tof alleen jammer dat mijn voormalige manager niet per ongeluk voor mijn geweer liep.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vorige topic toch nog in 2013 vol geraakt
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Italiaans blijft toch de mooiste taal
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Echt wel jonguh.
Wat een slechte cover van Boyzone dit
Nu komt een prachtig nummer.en het zijn nog moffen ook.
dat nummer ernaquote:Op maandag 30 december 2013 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu komt een prachtig nummer.en het zijn nog moffen ook.
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhFeyenoord Rotterdam![]()
Zojuist even mijn sigaren klaargelegd voor morgenavond. Had nog 8 Cohiba's en 6 Romeo y Juliette's liggen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan natuurlijk niet tippen aan dit pareltje:quote:
Godverdommequote:Op maandag 30 december 2013 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet tippen aan dit pareltje:
[ afbeelding ]
Van die sentimentele mensen die volgend jaar stemmen op die gast die dit jaar bij Ruud de Wild dat nummertje heeft gezongen voor die nieuwslezeres
Ja, ik ben zijn naam even kwijt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb geen idee over wie je het hebt.quote:Op maandag 30 december 2013 12:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Van die sentimentele mensen die volgend jaar stemmen op die gast die dit jaar bij Ruud de Wild dat nummertje heeft gezongen voor die nieuwslezeresmisschien maar goed ook?
Godver, nou moet ik het nog gaan opzoeken ookquote:Op maandag 30 december 2013 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over wie je het hebt.misschien maar goed ook?
E: gevonden, Niels Geusebroek
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, nou moet ik het nog gaan opzoeken ook
E: gevonden, Niels Geusebroek![]()
Die staat ook in de lijst rond de 1100.quote:Op maandag 30 december 2013 12:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, nou moet ik het nog gaan opzoeken ook
E: gevonden, Niels Geusebroek![]()
Serieus?quote:Op maandag 30 december 2013 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die staat ook in de lijst rond de 1100.![]()
Dat kon er ook nog wel bijquote:Op maandag 30 december 2013 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die staat ook in de lijst rond de 1100.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Superstitionquote:
Ik vind dat jullie wel minder mogen klagen over de lijst want je kan er toch niks aan veranderen.![]()
Dat is juist de charme van de top 2000.quote:Op maandag 30 december 2013 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Superstition
Ik vind dat jullie wel minder mogen klagen over de lijst want je kan er toch niks aan veranderen.
Lekker zeiken over de plaatsen van bepaalde nummers en er over discussieren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit is mijn voorspel nummertje.quote:Op maandag 30 december 2013 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit nummer in GH nog gezongen (dat was best wel moeilijk) maar ik had nog best een goede score.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ongelofelijk.quote:niks nuttigers te doen volgens mij.
American Pie of Pinball Wizard?quote:Op maandag 30 december 2013 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer heb ik ook gezongen in GH maar dat was echt heel moeilijk. Zoveel tekstRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die er nu op is.quote:Op maandag 30 december 2013 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
American Pie of Pinball Wizard?
American Pie dus.. in GH wordt whisky gecensureerd. En nu slaan ze een heel groot stuk van het nummer over![]()
![]()
Van ons belastinggeldquote:Op maandag 30 december 2013 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ongelofelijk.niks nuttigers te doen volgens mij.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Diamanti dus vervangen voor Di Natale.
Finale Serie A-Cup. 1-1 stand, 85e minuut. Ik ben in de aanval. Balo haalt de bal op, Hamsik speelt hem in. Balo houdt de bal vast, kapt een paar keer, Di Natali als een malle langs Balo de diepte in en Balo weet het gaatje te vinden voor een passje tussen 2 verdedigers door. Di Natale schiet de bal vervolgens snoeihard in de kruising. En Potsie kan weer een cup in zijn galerij bij zetten.
I love it when a plan comes together
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Di Natale is echt een baas inderdaad. Maar op het moment verkies ik Tevez boven hem op de CAM. De schoten van Tevez zijn iets harder en hij is ook wat sterker aan de bal. Maar zo veel scheelt het niet.quote:Op maandag 30 december 2013 12:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Diamanti dus vervangen voor Di Natale.
Finale Serie A-Cup. 1-1 stand, 85e minuut. Ik ben in de aanval. Balo haalt de bal op, Hamsik speelt hem in. Balo houdt de bal vast, kapt een paar keer, Di Natali als een malle langs Balo de diepte in en Balo weet het gaatje te vinden voor een passje tussen 2 verdedigers door. Di Natale schiet de bal vervolgens snoeihard in de kruising. En Potsie kan weer een cup in zijn galerij bij zetten.
I love it when a plan comes together![]()
Ik heb Tevez in mijn Argentijnse team, bevalt daar ook prima als spits.quote:Op maandag 30 december 2013 12:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Di Natale is echt een baas inderdaad. Maar op het moment verkies ik Tevez boven hem op de CAM. De schoten van Tevez zijn iets harder en hij is ook wat sterker aan de bal. Maar zo veel scheelt het niet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben benieuwd wie hier morgenavond om 0:00 als eerste post.
Al heb ik al enig idee.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ikke niet.quote:Op maandag 30 december 2013 13:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben benieuwd wie hier morgenavond om 0:00 als eerste post.
Al heb ik al enig idee.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
naar de erasmusbrug oid denk ik'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat dacht je van oliebollen eten, champagne drinken en vuurwerk afsteken?quote:Op maandag 30 december 2013 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nog niet eens wat ik ga doen morgenavond.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |