GTA?quote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef glittertje39 het volgende:
17 jarige speelt dat spel in RL met de politie
Dom, rijk en populair. Beter ga je het niet krijgen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan nooit beter Gers zijn...bij hem vergeleken klinkt Britt Dekker nog als een wetenschapper.
Niet zo'n fijne binnenkomer danquote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef Berkery het volgende:
Ho Lee Fuk. Ik hoor het nu pas van Schumacher
Ik lees een papieren boek in de trein.quote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mocht het zijn dat ik met de trein ga zit ik toch via de 3G
Rijk? Populair?quote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Dom, rijk en populair. Beter ga je het niet krijgen.
Dat maakt het al iets minder erg.quote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik toch anders.
Maar ik rook niet (meer)...
Nog beterquote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees een papieren boek in de trein.
Ik ook, maar ik zit eigenlijk nooit meer in de trein...ik ben al jaren zo'n file autist.quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ouderwetsquote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat nieuws komt binnen als een klap in het gezicht jaquote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet zo'n fijne binnenkomer dan
Klopt. Ik vind e-readers maar niets. Daarbij spaar ik boeken.quote:
Trein is wel lekker om na een lange dag even te zitten (als er plek is) en je ogen dicht te doenquote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit eigenlijk nooit meer in de trein...ik ben al jaren zo'n file autist.
Hij zal er financieel erg goed op vooruit zijn gegaan en het is altijd een leuke binnenkomer wanneer je een bekende zanger bent. Dus. Ja.quote:
Luisterboekenquote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind e-readers maar niets. Daarbij spaar ik boeken.
Rock & Roll krijgt ineens een heel andere betekenis...quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat nieuws komt binnen als een klap in het gezicht ja
quote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rock & Roll krijgt ineens een heel andere betekenis...
Als ik met de trein ga, dan wel 1e klas, dus dat probleem heb ik dan niet.quote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Trein is wel lekker om na een lange dag even te zitten (als er plek is) en je ogen dicht te doen
Hij was een halve zwerver ja, dus vast vooruitgang, maar rijk?quote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij zal er financieel erg goed op vooruit zijn gegaan en het is altijd een leuke binnenkomer wanneer je een bekende zanger bent. Dus. Ja.
Ik neem iets wat auditief binnenkomt minder goed in mij op dan wat ik lees.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |