1 2 3 | setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100 setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1 cgminer --script stratum+tcp://[POOL] -u [USER] -p [PASS] |
inddquote:Op maandag 30 december 2013 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Over 7 uur zitten we allemaal naar de klok te staren zeker?
Moon gaat gebeuren.quote:Op maandag 30 december 2013 11:55 schreef Djurres het volgende:
Wat gaat dr dan gebeuren? Ben op vakantie dus volg t niet helemaal :p
MoonCoin, met veel PR en hype... nieuwe CATCOIN. Hopelijk niet dezelfde failure at launch.quote:
Scrypt, maar als je op vakantie bent zou ik er niet aan beginnen, je moet er bovenop zitten @ launch. Veel pools zullen weer sneuvelen. En je hebt 8 uur de tijd vanaf de launch, daarna gaat de diff omhoog.quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Djurres het volgende:
Right, scrypt of wa?
Might be intresting..
Nouja, vakantie..quote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Scrypt, maar als je op vakantie bent zou ik er niet aan beginnen, je moet er bovenop zitten @ launch. Veel pools zullen weer sneuvelen.
Maar wat kun je er zelf aan doen? Je kunt niks meer dan bat files maken en runnen zodra het online is.quote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Scrypt, maar als je op vakantie bent zou ik er niet aan beginnen, je moet er bovenop zitten @ launch. Veel pools zullen weer sneuvelen. En je hebt 8 uur de tijd vanaf de launch, daarna gaat de diff omhoog.
10mhash? O_Oquote:Op maandag 30 december 2013 12:15 schreef Djurres het volgende:
Ik mine met ongeveer 10000khs, aangestuurd door een raspberry pi
Kan vrij snel op afstand van pool switchen.
Zal eens op zoek gaan of er al een preregister voor pools is
Hackshard gaat mijn voorkeur ook naar uit, deed het helemaal prima met earth (als enige).quote:Op maandag 30 december 2013 12:20 schreef kthxbye het volgende:
Gaan we Moon solo minen of doen we met z'n allen die Duitse pool?
Hackshard opent ook een pool en die waren met EAC zeer stabiel met hoge payouts. Mischien is dat wel de beste optie?
Hoe precies?quote:Op maandag 30 december 2013 12:15 schreef Djurres het volgende:
Ik mine met ongeveer 10000khs, aangestuurd door een raspberry pi
Kan vrij snel op afstand van pool switchen.
Zal eens op zoek gaan of er al een preregister voor pools is
Maar die is zeker nog niet open. Ik wil om 7u eigenlijk alleen op een bat file te hoeven drukken.quote:Op maandag 30 december 2013 12:20 schreef kthxbye het volgende:
Gaan we Moon solo minen of doen we met z'n allen die Duitse pool?
Hackshard opent ook een pool en die waren met EAC zeer stabiel met hoge payouts. Mischien is dat wel de beste optie?
Heb hier 7 kaartenquote:Op maandag 30 december 2013 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10mhash? O_O
Je hebt Magnet van de troon gestoten.
Hoe doe je dan 10.000khash???quote:Op maandag 30 december 2013 12:27 schreef Djurres het volgende:
[..]
Heb hier 7 kaarten, 5x een 280x en 2 kleine kaartjes
Huur ook nog 6000quote:Op maandag 30 december 2013 12:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoe doe je dan 10.000khash???
280x doet MAX 800
En dan zou je al een van de beste hebben
5x 800 is 4000
2 kleine kaartjes laten we 500 each zeggen
Dat is 5000 total
Dat stond er niet bijquote:
klopt, maar denk dat magnet meer speed heeft thuis.. zit op phone en het regent..quote:
Die Duitse dan doen? Ik wil ook wel solo, maar ik zie geen settings ergens in die thread.quote:Op maandag 30 december 2013 12:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar die is zeker nog niet open. Ik wil om 7u eigenlijk alleen op een bat file te hoeven drukken.Met het bedrijf hebben we een verlate kerstborrel om 6u.
Ik heb deze: http://moon.notnull.orgquote:Op maandag 30 december 2013 12:34 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Die Duitse dan doen? Ik wil ook wel solo, maar ik zie geen settings ergens in die thread.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |