Ik zou vanmorgen strijken. Is ook niet gelukt.quote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou vanmorgen mijn kamer uitmesten, maar dat lukt niet erg, geloof ik...
Steward was je dan denk meer.quote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat mochten we niet, daar was de 'echte' bewaking voor
nepperdquote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat mochten we niet, daar was de 'echte' bewaking voor
Turning tables zou ik beginnenquote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Goede voornemens zijn voor 2014quote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Oh zo, altijd tricky ja.quote:Op maandag 30 december 2013 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem altijd concerten op, dus moet wat apparatuur naar binnen smokkelen...
Heb alleen een bureau en als ik die omkeer, dan ben ik een paar computers, keyboards en randapparatuur armer. Doe maar niet dus...quote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Turning tables zou ik beginnen
Top2000 aan en FOK!ken, iets anders hoor je niet te doen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb alleen een bureau en als ik die omkeer, dan ben ik een paar computers, keyboards en randapparatuur armer. Doe maar niet dus...
quote:Op maandag 30 december 2013 11:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Blijft leuk, gratis concertjes mee pikken
Ja, wij waren 'de goeie'quote:Op maandag 30 december 2013 11:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat klinkt dan weer beter dan bewaking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |