Je bent een vrouw, die zijn dat nooitquote:
Ik ben zelden ziek en nog nooit zwanger geraakt hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
VOOR ALS JE ZWANGER BENT ZEKER!?!.
Ik zeg niet voor niets dat ik kwart/half man benquote:Op maandag 30 december 2013 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Je bent een vrouw, die zijn dat nooit.
Welke kwart/helft?quote:Op maandag 30 december 2013 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niets dat ik kwart/half man ben
Oh ok, dan is het goedquote:Op maandag 30 december 2013 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een geestelijk kwart/helft.. wees maar niet bang
Homoquote:
Ach, kutkledders krijg je tegenwoordig toch al gratis bij Ikea meubilair?quote:
Missen er dan ook standaard een paar onderdelen?quote:Op maandag 30 december 2013 09:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, kutkledders krijg je tegenwoordig toch al gratis bij Ikea meubilair?Of was het nou andersom?
Dan moet je ze gelijk terugbrengenquote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Missen er dan ook standaard een paar onderdelen?
Dat zou het krijgen van kinderen wel een heel klein beetje aantrekkelijker maken, als het niet bevalt dat je dan gewoon kan ruilenquote:
Moet de vrouw ze dan nog steeds 9 maand dragen?quote:Op maandag 30 december 2013 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Dat zou het krijgen van kinderen wel een heel klein beetje aantrekkelijker maken, als het niet bevalt dat je dan gewoon kan ruilen.
Nee joh, gewoon uitzoeken in de winkel en laten bezorgenquote:Op maandag 30 december 2013 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet de vrouw ze dan nog steeds 9 maand dragen?
Of je houd er een paar over nadat je ze in elkaar hebt gezetquote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Missen er dan ook standaard een paar onderdelen?
MAar dan zit je er weer mee opgescheeptquote:Op maandag 30 december 2013 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of je houd er een paar over nadat je ze in elkaar hebt gezet
Huquote:Op maandag 30 december 2013 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Wat een kuttopic
R&P / iedeetjes voor cadeautje vriendin
En ze zijn nooit zo snoezig als deze:quote:Op maandag 30 december 2013 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
MAar dan zit je er weer mee opgescheept
Oorbellen dan maarquote:Op maandag 30 december 2013 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Seksueel getinte zaken mogen niet eens
Ze is al 12, die is waarschijnlijk al bijna zwangerquote:Op maandag 30 december 2013 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Seksueel getinte zaken mogen niet eens
Teen mom! Wanneer gaat MTV haar ophalen?quote:Op maandag 30 december 2013 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze is al 12, die is waarschijnlijk al bijna zwanger.
Oh ja, de wekelijkse garageboxgangbangquote:Op maandag 30 december 2013 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze is al 12, die is waarschijnlijk al bijna zwanger.
Serieus, maar met 12 jaar zijn ze toch geen maagd meer tegenwoordig?quote:Op maandag 30 december 2013 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, de wekelijkse gargaboxgangbang
Nee, dan zijn ze ontmaagd.quote:Op maandag 30 december 2013 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Serieus, maar met 12 jaar zijn ze toch geen maagd meer tegenwoordig?
Heb je een woordje geleerd?quote:Op maandag 30 december 2013 10:26 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze ontmaagd.
Ik ben 12 en wat is dit?quote:Op maandag 30 december 2013 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Wat een kuttopic
R&P / iedeetjes voor cadeautje vriendin
quote:Op maandag 30 december 2013 10:23 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Teen mom! Wanneer gaat MTV haar ophalen?
Niet echt een hele veilige manier van anti-conceptie he?quote:
Het is MTV, die worden van pijpen ook zwanger natuurlijk....quote:Op maandag 30 december 2013 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt een hele veilige manier van anti-conceptie he?.
Gisteren nog gegeten, best goed te doenquote:
So? Hou je ook niet van ochtendseks?quote:
Natuurlijk nietquote:Op maandag 30 december 2013 10:44 schreef HeatWave het volgende:
So? Hou je ook niet van ochtendseks?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |