Oh, vanwaar dit onderscheid?quote:Op maandag 30 december 2013 10:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Behalve als het om de tabaksplant gaat natuurlijk.
Edit: EN DE WIETPLANT!
Dat zijn de uitzonderingen die de regel dat ik geen levensvormen martel bevestigen.quote:
En als iemand anders ze nu voor je martelt en jij gebruikt ze pas in dode staat?quote:Op maandag 30 december 2013 10:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat zijn de uitzonderingen die de regel dat ik geen levensvormen martel bevestigen.
Weet ik veel, ik blow juist om dat soort rare gedachtenexperimenten niet aan te hoeven gaan.quote:Op maandag 30 december 2013 10:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
En als iemand anders ze nu voor je martelt en jij gebruikt ze pas in dode staat?
Oh, okee.quote:Op maandag 30 december 2013 10:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik blow juist om dat soort rare gedachtenexperimenten niet aan te hoeven gaan.
nee ook in Belgie en Duitsland, ook in Nederland al volgens mijquote:Op maandag 30 december 2013 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog wel ja, er zijn al verboden voor roken in je eigen huis als je het huurt en het ventilatiesysteem onderling verbonden is, in de VS dan.
Maar waarom wil iedereen toch altijd maar dat mensen lang blijven leven?.
quote:Op maandag 30 december 2013 09:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
En waar zou ik dan mijn wiet mee moeten mixen he? HE? HE?
Terechte klacht.quote:Op maandag 30 december 2013 09:33 schreef Dven het volgende:
91735 is suf, betuttelend , heeft geen toegevoegde waarde, geeft overlast en ontvangt ongetwijfeld een behoorlijke duit centen aan uitkeringen. Klacht : Het volk doet tegenwoordig niet meer aan lynchpartijen met smetten in de samenleving als lijdend voorwerp.
Friet geeft minder overlast dan tabak.quote:Op maandag 30 december 2013 09:32 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Friet eten is ook niet gezond, nog even en we betalen 20 euro voor een zak!
Klopt, maar nog steeds geeft het overlast. In bepaalde plaatsen mag er wel gerookt worden en daar is de stank enorm. Bovendien ben ik voor een verbod op vuurwerk (gevaarlijk, geeft overlast) en alcohol (discotheken hanteren minimumleeftijden, geeft overlast).quote:Op maandag 30 december 2013 10:20 schreef H.FR het volgende:
Maarre, waar maak je je druk om TS? In de meeste openbare ruimten mag niet gerookt worden, en wat mensen thuis doen moeten ze toch zelf weten?
Als benzine duurder wordt, dan wordt de concurrentiepositie van bussen en treinen beter (moet diesel voor treinvervoer en busvervoer wel accijnsvrij zijn) en dat is juist goed.quote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Roken toestaan is ook algemeen belang, in een kroeg waar niet gerookt mag worden meurt het altijd naar zweet en andere dingen
De rook maskeert dat tenminste nog.
En verder wordt benzine ongeveer 3.50 per liter als je roken verbiedt, heb je daar soms zin in??
Enige klachtwaardige aan roken is dat ik altijd zin krijg om bier te drinken als ik een sigaret ruik. Gelukkig heb ik zelf nog nooit een sigaret aangeraakt anders zou ik waarschijnlijk alcoholist zijn erbij.
Ik ben voor een verbod op jou.quote:Op maandag 30 december 2013 12:28 schreef 91735 het volgende:
[..]
Klopt, maar nog steeds geeft het overlast. In bepaalde plaatsen mag er wel gerookt worden en daar is de stank enorm. Bovendien ben ik voor een verbod op vuurwerk (gevaarlijk, geeft overlast) en alcohol (discotheken hanteren minimumleeftijden, geeft overlast).
Het is ook beter voor de mens als roken wordt uitgeband. Longkanker komt minder voor en ook andere ziekten komen minder voor.
Rook verergert die lucht alleen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Roken toestaan is ook algemeen belang, in een kroeg waar niet gerookt mag worden meurt het altijd naar zweet en andere dingen
De rook maskeert dat tenminste nog.
En verder wordt benzine ongeveer 3.50 per liter als je roken verbiedt, heb je daar soms zin in??
Enige klachtwaardige aan roken is dat ik altijd zin krijg om bier te drinken als ik een sigaret ruik. Gelukkig heb ik zelf nog nooit een sigaret aangeraakt anders zou ik waarschijnlijk alcoholist zijn erbij.
sommigen hebben het alcoholgebruik niet in de handquote:Op maandag 30 december 2013 12:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Rook verergert die lucht alleen.
Benzinevergelijking slaat nergens op. Waar je dat vandaan haalt mag Joost weten.
En je alcohol gebruik heb je zelf in de hand.
In wiens hand hebben ze het dan?quote:Op maandag 30 december 2013 13:15 schreef 91735 het volgende:
[..]
sommigen hebben het alcoholgebruik niet in hun hand
Kijk, veel jongeren gaan niet meer naar discotheken doordat drank zo duur is door alle accijnsen, terwijl een discotheek 1000000 keer leuker is dan een kroeg. Bij een algeheel verbod op alcohol hebben jongeren geen andere mogelijkheid meer dan aan de cola te gaan. Cola is niet zo duur als bier en zo moet er weer gestimuleerd dat jongeren naar een discotheek gaan.quote:
Nee, omdat het net alcohol een sociaal-maatschappelijk geaccepteerde drug is, hoewel dat wat aan afbrokkeling onderhevigquote:Op maandag 30 december 2013 09:25 schreef 91735 het volgende:
Roken is ongezond, duur en geeft overlast. De enigste reden waarom de overheid roken toestaat is dat door de accijnsen roken een goudmijn is voor de overheid
wutquote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef 91735 het volgende:
[..]
Kijk, veel jongeren gaan niet meer naar discotheken doordat drank zo duur is door alle accijnsen, terwijl een discotheek 1000000 keer leuker is dan een kroeg. Bij een algeheel verbod op alcohol hebben jongeren geen andere mogelijkheid meer dan aan de cola te gaan. Cola is niet zo duur als bier en zo moet er weer gestimuleerd dat jongeren naar een discotheek gaan.
Juist, en dan laten we de gehoorschade en het dealen op de dansvloer maar even achterwege toch?quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef 91735 het volgende:
[..]
Kijk, veel jongeren gaan niet meer naar discotheken doordat drank zo duur is door alle accijnsen, terwijl een discotheek 1000000 keer leuker is dan een kroeg. Bij een algeheel verbod op alcohol hebben jongeren geen andere mogelijkheid meer dan aan de cola te gaan. Cola is niet zo duur als bier en zo moet er weer gestimuleerd dat jongeren naar een discotheek gaan.
Gozer, als je vuurwerk gaat verbieden, gaat iedereen die toch wil knallen illegaal vuurwerk maken. Nu blijft het nog bij ogen, brandwonden e.d. Wil je soms dat dat armen en benen worden?quote:Op maandag 30 december 2013 12:28 schreef 91735 het volgende:
[..]
Klopt, maar nog steeds geeft het overlast. In bepaalde plaatsen mag er wel gerookt worden en daar is de stank enorm. Bovendien ben ik voor een verbod op vuurwerk (gevaarlijk, geeft overlast) en alcohol (discotheken hanteren minimumleeftijden, geeft overlast).
Het is ook beter voor de mens als roken wordt uitgeband. Longkanker komt minder voor en ook andere ziekten komen minder voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |