Dat is nog beter ja want het blijft een beetje zeik.quote:Op maandag 30 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat het uiteindelijk voorbij is?
Don't you forget about me?quote:Op maandag 30 december 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is echt de enige fijne van de Simple Minds
Niet per se, veel jaren 80 is tof. Ben alleen niet goed in titelsquote:Op maandag 30 december 2013 08:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik luister ook veel van voor mijn geboorte, maar van 80's muziek heb ik altijd het gevoel 'daar moet je bij geweest zijn'
Ik wist niet eens van het bestaanquote:Op maandag 30 december 2013 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
Twan gaat Harry Potter kijken... in het Nederlands.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
Twan gaat Harry Potter kijken... in het Nederlands.![]()
Ik zit wel eens 10 uur in de studio.. of rare tijden als ik moet draaien, maar ik doe dat bijna nooit omdat ik liever postproductie doequote:
Op de originele dvd kun je meerdere talen selecteren. Maar... hij is er nu al achter dat het niets is en zet hem op Engels met NL ondertiteling.quote:
Die is ook nog wel n beetje te doen.quote:
Welk werk doe je?quote:Op maandag 30 december 2013 09:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zit wel eens 10 uur in de studio.. of rare tijden als ik moet draaien, maar ik doe dat bijna nooit omdat ik liever postproductie doe
Geluidsnabewerking film/tv. Heb bijvoorbeeld een paar afleverigen Penoza gedaan, begin 2014 komt Toscaanse Bruiloft uit daar heb ik de dialoog/syncmontage van gedaan (schijt krekels in Italie..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |