Aan welke quote?quote:Op maandag 30 december 2013 08:52 schreef D. het volgende:
Toen ik net wakker werd en lag te bedenken of ik me nog eens om zou draaien moest ik aan een quote van Bon Jovi denken
Bon Jovi
Voor m'n werk moet ik soms toch rare werktijden maken, dus dat maakt niets uitquote:Op maandag 30 december 2013 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, ook omdat je Fok! erbij doet, denk ik. Dat snap ik wel.
Neu, is gewoon de muziek zelf.quote:
Gracias!quote:Op maandag 30 december 2013 08:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
454 Simple Minds - Alive & Kicking
Okay..quote:Op maandag 30 december 2013 08:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Voor m'n werk moet ik soms toch rare werktijden maken, dus dat maakt niets uit
I'm gonna live while I'm alive and sleep when I'm deadquote:
Tja, het was zijn quotequote:En waarom aan Bon Jovi??
Gewoon eerste 3 albums draaien en de rest skippen...quote:Op maandag 30 december 2013 08:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neu, is gewoon de muziek zelf.
Maar ik bedoel dat dit vooral nostalgisch is, en jij dit niet bewust hebt meegemaaktquote:Op maandag 30 december 2013 08:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neu, is gewoon de muziek zelf.
Van welk bouwjaar is Frits?quote:Op maandag 30 december 2013 08:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat dit vooral nostalgisch is, en jij dit niet bewust hebt meegemaakt
Die vind ik dan weer nietsquote:Op maandag 30 december 2013 08:54 schreef FritsFlits het volgende:
Hoe veel, werd 5 jaar terug wakker met Belfast Child op oudejaarsdag, dat had wel wat
Dat is een zwaar leven dan.quote:Op maandag 30 december 2013 08:54 schreef D. het volgende:
[..]
I'm gonna live while I'm alive and sleep when I'm dead
[..]
quote:Tja, het was zijn quote
Net het staartje nog. Maar Jaren 60/70 heb ik niet meegemaakt, wel meegekregen. Niet helemaal hetzelfde oke.. maar daar voel me ik wel vis in het waterquote:Op maandag 30 december 2013 08:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik bedoel dat dit vooral nostalgisch is, en jij dit niet bewust hebt meegemaakt
Nee, maar had toen wel een aparte sfeer. Dat juist zo top aan de Topquote:
Geen probleem. Ik kan het wel handelen.quote:Op maandag 30 december 2013 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
sorry je met deze poedel te moeten hebben confronteren
Dat het uiteindelijk voorbij is?quote:Op maandag 30 december 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is echt de enige fijne van de Simple Minds
Dat snap ik, ik luister ook veel van voor mijn geboorte, maar van 80's muziek heb ik altijd het gevoel 'daar moet je bij geweest zijn'quote:Op maandag 30 december 2013 08:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Net het staartje nog. Maar Jaren 60/70 heb ik niet meegemaakt, wel meegekregen. Niet helemaal hetzelfde oke.. maar daar voel me ik wel vis in het water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |