Ik vind het zo dubbel. Ik vind het fijn om te doen, omdat het een goede manier is om mijn hobby te bekostigen en je maakt zo ook dingen waar je voor jezelf niet zo snel aan zou beginnen. Maar aan de andere kant wordt mijn eigen lijstje alleen maar langer en het voelt af en toe als 'moeten'. Ik moet gewoon vaker nee leren zeggen, en niet meer dan 1 opdracht tegelijkertijd aannemen misschienquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:26 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb wel een echt haak voornemen. Ik ga alleen nog dingen haken voor mezelf, dus om weg te geven oid en vrijwel niet meer in opdracht.
Opdrachten doen is echt super, maar iedereen zegt 'ik hoor wel van je wanneer het klaar is' en vervolgens vragen ze iedere week 2x of het al klaar is. Super irritant.
dat doe ik ook het liefst.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind in opdracht haken echt heel nobel. Ik zou er niet aan beginnen denk ik. Dan zou ik de mensen liever laten zien dat zelf doen echt heel eenvoudig is
same here!! Ik heb ook besloten dat als iemand mij toch n opdracht wil geven ik er gewoon meer voor ga vragen. En niet dat ik voor 1 euro per uur aan t snelhaken ben. Bijkomend voordeel is dat ze dan misschien al afhakenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:26 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb wel een echt haak voornemen. Ik ga alleen nog dingen haken voor mezelf, dus om weg te geven oid en vrijwel niet meer in opdracht.
Opdrachten doen is echt super, maar iedereen zegt 'ik hoor wel van je wanneer het klaar is' en vervolgens vragen ze iedere week 2x of het al klaar is. Super irritant.
Het is inderdaad heel dubbel. Ondanks dat het heel makkelijk te leren is, zijn veel mensen gewoon niet creatief of willen ze het gewoon niet leren. En dat snap ik best, ik kan/wil ook niet alles leren, dan koop ik het ook haha.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:55 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik vind het zo dubbel. Ik vind het fijn om te doen, omdat het een goede manier is om mijn hobby te bekostigen en je maakt zo ook dingen waar je voor jezelf niet zo snel aan zou beginnen. Maar aan de andere kant wordt mijn eigen lijstje alleen maar langer en het voelt af en toe als 'moeten'. Ik moet gewoon vaker nee leren zeggen, en niet meer dan 1 opdracht tegelijkertijd aannemen misschien
Hij is leuk! Mooie steekquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:42 schreef Miii3 het volgende:
[ afbeelding ]
M'n sjaal is eindelijk af! Gehaakt in sterrensteek, dik garen van de action en naald 12.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
Wou deze toch nog even hier plaatsen.... Deze hebben we afgelopen weekend terug gevonden in het huis van opa (die is vorig jaar overleden en huis is verkocht; dus zijn we alles aan het leeghalen.. Oma is reeds 14 jaar geleden overleden en nu komen allerlei haakwerken naar boven).
Ze had ook nog een zwarte gehaakt en die heeft mijn moeder. Deze vond ik helemaal super; en heb ik dus mee naar huis genomen![]()
[ link | afbeelding ]
Goed geluktquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:42 schreef Miii3 het volgende:
[ afbeelding ]
M'n sjaal is eindelijk af! Gehaakt in sterrensteek, dik garen van de action en naald 12.
Ik heb de laatste tijd veel cadeaus gehaakt voor anderen, nu nog 1 te gaan en 1 bestelling. Vind het leuk om te doen, maar zal ook blij zijn als ik weer voor mezelf kan haken. Vind haken voor anderen leuk, maar dit kan ik eigenlijk niet op m'n gemakje doen, kan me bij die haakwerkjes niet goed ontspannen.
prachtig gelukt, BakkieDoen!quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:52 schreef BakkieDoen het volgende:
Hoi allemaal!
Alle beste wensen voor 2014!![]()
Ben hier allang niet meer geweest, maar heb het afgelopen jaar ook niet veel gehaakt.
Heb wel in het najaar, eindelijk, de poncho van Trui afgewerktvolgens mij was ik al 2 jaar aan dat ding bezig ofzo...Trui, iig bedankt voor de hulp en de foto's!
![]()
Verder nog wel wat lossen dingetjes, kraamkadootjes e.d.
Ik ga na al die tijd niet meer proberen bij te lezen, maar ga wel weer wat meer haken, dus ook weer wat meer hier volgen. Begin eerst maar eens wat dekens af te werken waar ik mee ben begonnen...ooit eens![]()
poncho:
[ link | afbeelding ]
goed plan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 07:58 schreef annelotje het volgende:
same here!! Ik heb ook besloten dat als iemand mij toch n opdracht wil geven ik er gewoon meer voor ga vragen. En niet dat ik voor 1 euro per uur aan t snelhaken ben. Bijkomend voordeel is dat ze dan misschien al afhakenals ze de prijs horen.
Oh WAUW!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
Wou deze toch nog even hier plaatsen.... Deze hebben we afgelopen weekend terug gevonden in het huis van opa (die is vorig jaar overleden en huis is verkocht; dus zijn we alles aan het leeghalen.. Oma is reeds 14 jaar geleden overleden en nu komen allerlei haakwerken naar boven).
Ze had ook nog een zwarte gehaakt en die heeft mijn moeder. Deze vond ik helemaal super; en heb ik dus mee naar huis genomen![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
[ link | afbeelding ]
Shit! Ik zie dit nu pas, ben net weer thuisquote:Op maandag 30 december 2013 08:38 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oeh, moet je om de hoek van de KDW es naar de CreativMarkt IDEE gaan. Evil winkel!![]()
Die heb ik net gepint, toevallig!quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh WAUW!!
Ik kwam net dit tegen op Pinterest. Ik vind het best een grappig ideetje
http://reneeseastofeden.blogspot.nl/2011/08/do-you-tawashi.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |