Of een lijstje extra's?quote:Op maandag 30 december 2013 06:33 schreef SpaReine het volgende:
Leuk dingetje!
Misschien handig om wat interieur-foto's te plaatsen? Een kleine tip!
Interieur foto toegevoegd, op al je vragen is het antwoord ja, allemaal aanwezig.quote:Op maandag 30 december 2013 09:39 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Of een lijstje extra's?![]()
Op de foto lijkt het licht leer, is dat zo?
Xenon?
Regensensor?
enz, enz?
NL of import?
Succes met de verkoop
Uh, geef nou eens gewoon een volledig lijstje. Zoals je ze ziet op websites en bij dealers enzo. Want hier weet men gewoon nog steeds niet wat men koopt. En misschien wat foto's van het interieur die er echt toe doen? De voorkant...quote:Op maandag 30 december 2013 15:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Interieur foto toegevoegd, op al je vragen is het antwoord ja, allemaal aanwezig.
Wil ik best doen maar alle belangrijke informatie staat er al. Iets meer info en 2-3 foto's zal geen reden zijn om een eventuele bod uit te brengen. Het is een executive uitvoering. Als iemand serieus interesse heeft zal ik diegene gewoon alle informatie verstrekken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:53 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Uh, geef nou eens gewoon een volledig lijstje. Zoals je ze ziet op websites en bij dealers enzo. Want hier weet men gewoon nog steeds niet wat men koopt. En misschien wat foto's van het interieur die er echt toe doen? De voorkant...
Dit dus. TS doet geen moeite zijn auto aan te bieden. Dan ga ik niet eens proberen e.e.a. te overwegen..quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:25 schreef Hyperdude het volgende:
Of ze kijken ff op MP?
Of jij doet ff Ctrl C van je eigen advertentie daaro?
Wil je nou verkopen of niet?![]()
Uiteindelijk kan zelfs het blok op hol slaan (op de motorolie gaan lopen), dan is het helemaal einde verhaal.quote:Op maandag 30 december 2013 08:32 schreef BYM het volgende:
Die carterventilatie is een slimme zet geweest, dat had je (opnieuw?) een turbo kunnen kosten ...
En ja, ik spreek helaas uit ervaring.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |